07.11.2024 08:50
Як звернутися до міського контакт-центру 1580
З 8 листопада міський контакт-центр 1580 розпочинає приймати звернення щодо проблем з опаленням. Поскаржитися можна не лише за телефонами 15-80 (зі стаціонарних), (061) 787 15 80, (067) 656 15 80 та (050) 414 15 80 (з мобільних), а і більш зручними методами.
Без черг та очікування звернення можна передати за допомогою електронних сервісів – через сайт або телеграм-бот.
Як це зробити:
📲через персональний кабінет на сайті 1580 https://1580.zp.gov.ua/.
Один раз зареєструвалися і можна швидко-зручно передавати звернення. А також отримувати на свій імейл інформацію щодо проведення за вашою адресою ремонтних робіт та пов'язаних з цим відключеннями світла, води, опалення.
📲за допомогою Telegram-боту «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.
Після реєстрації в особистому кабінеті на сайті можна під'єднати Телеграм-бот. І за допомогою нього передавати звернення та також отримувати інформацію про ремонтні роботи.
Переваги передачі звернень через електронні сервіси:
- економія часу
- збереження нервів, якщо на лініях оператори зайняті
- можливість додавання фото та відео до звернення
- доступність 24/7
- зручність у «гарячі» періоди, зокрема, під час старту сезону опалення
❗️Алгоритм опрацювання звернень, які надходять через сайт чи Telegram-бот, аналогічний алгоритму опрацювання звернень, які надходять за номерами телефонів. Жодне не загубиться!