13.11.2024 16:10
Як дізнатися причину відсутності енергопостачання
Перерви в енергопостачанні можуть бути викликані плановими або аварійними ремонтами, а також стабілізаційними відключеннями, що проводить ПАТ «Запоріжжяобленерго».
Як повідомили в ПАТ «Запоріжжяобленерго», щоб дізнатися причину відсутності світла та орієнтовний час відновлення енергопостачання, запоріжці можуть скористатися такими способами:
1. На сайті ПАТ «Запоріжжяобленерго» в розділі «Населенню» – меню «Відключення».
2. За допомоги телеграм-чатботів:
- @ZOE_Alarm - https://t.me/zoe_alarm
- @ZPenergoBot - https://t.me/ZPenergoBot
3. У чергових фахівців кол-центру цілодобово:
- (061) 228-51-00;
- (067) 613-47-89;
- (050) 322-12-39;
- (093) 170-49-09.
4. У фахівців кол-центру ПАТ «Запоріжжяобленерго»: 0-800-304-502 (без вихідних, з 08:00 до 20:00).