14.11.2024 10:00
«Запорізька політехніка» знайомить школярів з технічними професіями
Національний університет «Запорізька політехніка» проводить різноманітні заходи для майбутніх студентів, демонструючи можливості інженерної освіти та перспективи технічних спеціальностей.
Для абітурієнтів та студентів регулярно проходять Дні відкритих дверей і тематичні форуми, на які запрошують відомих спікерів — роботодавців, успішних випускників, науковців та інших професіоналів. Ці зустрічі відкривають молоді перспективи, допомагають ближче познайомитися з особливостями інженерної освіти та дізнатися більше про реальні приклади кар'єрного зростання в технічній сфері.
Під час заходів абітурієнтам розповідають про досягнення запорізьких науковців у галузях авіабудування, металургії, робототехніки та інших сферах, що мають на сьогодні стратегічне значення. Навіть в умовах війни університет продовжує проводити такі заходи, дотримуючись умов безпеки учасників.
Так, вчора за підтримки департаменту освіти та науки міськради відбулася екскурсія для учнів 9–11 класів запорізьких шкіл до Музею історії технічного прогресу. Під час заходу діти дізналися багато цікавої інформації, а також взяли участь у майстер-класах та долучилися до інтерактивних сесій, підготовлених кафедрами університету.
- Наш університет працює над тим, щоб діти з 6-го класу мали можливість знайомитися з технічними спеціальностями, дізнаватися, що таке інженерна освіта. Крім того, у нас є потужний сектор економіко-гуманітарного спрямування, з яким ми також знайомимо школярів, - розповіла директорка Запорізького регіонального центру політехнічної освіти Тетяна Соловйова.
Екскурсію відвідали близько 100 учнів, розподілених на невеликі групи. Школярі дізналися про особливості роботи в технічній галузі в цікавому і доступному форматі.
- Ми дуже раді нашим майбутнім студентам. Під час війни у нас стало менше екскурсій. Приємно, що школярам дуже сподобалося у нашому музеї й вони дізналися багато нового для себе, - зазначила директорка Музею історії технічного прогресу Національного університету «Запорізька політехніка» Наталія Деркач.