Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

18.11.2024 10:00

Роботи з благоустрою не припиняються

7e4c70c1-1f31-40c3-a572-b3c73414c2f5.jpg

Щодня комунальні служби та установи Запоріжжя працювали над підтримкою благоустрою, безпеки та комфорту в місті.

Минулого тижня працівники КП «ЕЛУАШ», Інспекції з благоустрою, КП «Муніципальна варта» та департаменту муніципального управління виконали низку важливих заходів для покращення інфраструктури, впорядкування територій, контролю за дотриманням правил благоустрою та розвитку підприємницької діяльності.

Зокрема, протягом тижня було виконано:

КП «ЕЛУАШ»

  • механічне та ручне прибирання доріг: наносний ґрунт та залишки технологічного матеріалу обсягом 1 036, 1 т;
  • герметизація плавильно-заливальною машиною тріщин в асфальтобетонному покритті на площі 2 516, 96 м;
  • ремонт 364, 87 кв. м асфальтобетонного покриття струменевим методом;
  • поточний ремонт 238, 34 кв. м тротуарів (плитка);
  • оновлення дорожньої розмітки на площі 540, 6 кв. м;
  • фарбування МАФів – 40 м;
  • встановлення та заміна на нові 56 урн;
  • ремонт  14 МАФів.

Установа «Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя»:

  • складено 2 протоколи щодо адміністративних правопорушень та надано 59 вимог щодо порушення норм законодавства в сфері благоустрою;
  • перевірено планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих  ордерів – 3 локації;
  • демонтовано 18 незаконних рекламних конструкцій.

КП «Муніципальна варта»:

  • складено 29 протоколів за ст.152 КУпАП.

Департамент муніципального управління:

  • проведено засідання робочої групи для визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 11 питань та за результатами проведення підготовлено 25 наказів;
  • укладено 26 договорів  на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг;
  • укладено 4 договори та 1 додаткова угода на право користуванням місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
  • опрацьовано та надано відповіді на 42 звернення з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі;
  • забезпечено виконання рішення виконавчого комітету щодо демонтажу 2 незаконно розташованих об’єктів;
  • опрацьовано 14 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття;
  • встановлено 7 лав та 7 урн;

Згідно з договорами департаменту та підрядними організаціями:

  • виконано роботи з нанесення дорожньої розмітки на загальній площі 3 755  кв. м.