20.11.2024 16:45
Запоріжці звернулися за допомогою до міської влади
Безпосереднє спілкування з громадянами – важлива частина роботи міської влади. Адже вона повинна завжди бути на постійному зв’язку з громадянами, щоб мати можливість враховувати їхню думку у своїй роботі. Також важливо, щоб громадяни мали можливість з важливими для них питаннями звернутися до представників міської влади.
Зазначимо, для цього у Запоріжжі міська влада використовує різні інструменти. Один з них – «прямі телефонні лінії». Їх регулярно проводять секретар міської ради Регіна Харченко, заступники міського голови.
Чергову «пряму телефонну лінію» провела секретар міської ради Регіна Харченко. За допомогою звернулися десятеро містян. Кілька звернень стосувалися відсутності опалення в окремих квартирах. Концерн «Міські теплові мережі» та керуючі компанії отримали доручення вирішити питання з опаленням у цих квартирах.
Також низка звернень стосувалася необхідності ремонту внутрішньоквартальних доріг. Профільним міським службам поставлене завдання вивчити питання та включити ці роботи у план на наступний рік. Однак їх виконання буде залежати від наявності фінансування.
Серед інших звернень були питання працевлаштування на КП «Запоріжелектротранс», відновлення електропостачання, допомоги людям з інвалідністю тощо.
- Проводимо такі «прямі лінії» для того, щоб почути звернення, скарги людей. Маємо реагувати на них, допомагати у вирішенні проблемних питань. Це дуже важливо, - наголосила секретар міської ради Регіна Харченко.