02.12.2024 13:15
Контакт-центр «1580» у листопаді прийняв понад 21 тисячу звернень

За інформацією контакт-центру, з початку року в системі зареєстровано 116 569 звернень.
Так, з 1 по 30 листопада до системи контакт-центру надійшло 21 299 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
- інженерних мереж – 8 743;
- запуску опалення – 2 952;
- Служби обслуговування електромереж – 2 810;
- магістральних водоводів зовнішніх мереж – 2 156;
- надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 1 431;
- благоустрою прибудинкової території – 723;
- ліфтового господарства – 684;
- експлуатації й ремонту житлового фонду – 593;
- скарги – 210;
- подяки – 154.
Нагадуємо, що передати заявку до контакт-центру «1580» можна наступними способами:
- через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
- через особистий кабінет на порталі контакт-центру «1580» https://1580.zp.gov.ua
- 15-80 (зі стаціонарних телефонів)
- (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80 (з мобільних).
Поділитись
Дізнайтеся також
15/09/2025
Розпочала роботу Служба освітньої безпеки
15/09/2025
«Водоканал» лагодить мережі водопостачання
15/09/2025
Комунальники наводять лад у місті
15/09/2025
У Запоріжжі відновлюють житловий фонд
15/09/2025
У Запоріжжі тривають дорожні роботи
Усі новини