Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

02.12.2024 13:15

Контакт-центр «1580» у листопаді прийняв понад 21 тисячу звернень

b960c12c-281a-4406-beb9-ae264bf0976d.png

За інформацією контакт-центру, з початку року в системі зареєстровано 116 569 звернень.

Так, з 1 по 30 листопада до системи контакт-центру надійшло 21 299 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:         

  • інженерних мереж – 8 743;
  • запуску опалення – 2 952;           
  • Служби обслуговування електромереж – 2 810;   
  • магістральних водоводів зовнішніх мереж – 2 156;            
  • надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 1 431;
  • благоустрою прибудинкової території – 723;
  • ліфтового господарства – 684;    
  • експлуатації й ремонту житлового фонду – 593;   
  • скарги – 210;
  • подяки – 154.

Нагадуємо, що передати заявку до контакт-центру «1580» можна наступними способами:

  • через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
  • через особистий кабінет на порталі контакт-центру «1580» https://1580.zp.gov.ua
  • 15-80 (зі стаціонарних телефонів)
  • (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80 (з мобільних).