16.01.2025 13:00
Контакт-центр «15-80» у 2024 році прийняв понад 126 тисяч звернень
Запорізький міський контакт-центр «15-80» КП "Центр управління інформаційними технологіями" працює в штатному режимі цілодобово без перерв та вихідних, приймаючи щодня в середньому 700 дзвінків від містян.
Діапазон заявок надзвичайно широкий. Крім проблем у сфері житлово-комунального господарства, оператори приймають звернення стосовно надзвичайних ситуацій і допомоги при пошкодженні житла внаслідок обстрілу.
- Контакт-центр «15-80» взаємодіє з виконавцями за різними напрямками. Всі звернення приймають, реєструють та опрацьовують наші оператори в сучасній автоматизованій інформаційній системі, розробленій комунальним підприємством «ЦУІТ». Приймаючи дзвінок оператор бачить інформацію по будинку, чи є відключення, компанію, яка відповідальна за управління даним будинком, попередні звернення та іншу інформацію, яка допомагає оперативно та правильно прийняти звернення та миттєво передати його до відповідного виконавця. Зараз таких виконавців, які співпрацюють з міським контакт-центром, вже близько 55, зокрема керуючі компанії, департаменти, райадміністрації, управління, інспекції, установи. Крім цього, ми співпрацюємо з управліннями Патрульної поліції, Національної поліції, СБУ в Запорізькій області, ПАТ «Запоріжгаз», ПАТ «Запоріжжяобленерго «Запорізькі міські електромережі» для вирішення профільних нагальних питань, - розповіла начальниця служба «Контакт-центр 15-80» Анастасія Гученко.
За інформацією КП «Центр управління інформаційними технологіями», протягом року до контакт-центру надійшло 126 758 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг. Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
• інженерних мереж – 31 554;
• служби обслуговування електромереж – 26109;
• магістральних водоводів зовнішніх мереж – 21665;
• благоустрою прибудинкової території – 10033;
• надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 9889.
1 841 раз запоріжці подякували контакт-центру та надавачам послуг за якісно виконану роботу.
Передати заявку до міського контакт-центру «15-80» можна наступними способами:
- через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
- через особистий кабінет на порталі контакт-центру 1580 https://1580.zp.gov.ua
- за телефоном 15-80 (зі стаціонарних)
- за телефонами (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних).
Окрім прийому та реєстрації звернень, контакт-центр надає консультації щодо контактних телефонів, адрес тих чи інших установ, де потрібне надання фахових консультацій (ЦНАПи, соцзахист, реєстраційні послуги, управління з питань праці тощо). Оператори «15-80» у 2024 році надали 142 522 консультації.
Іноді мешканці хочуть надіслати фото своєї проблеми чи прикласти якісь документи, які допоможуть виконавцю зрозуміти проблему більш детально. Саме для цього на порталі «15-80» впроваджено електронний кабінет мешканця.
Також для зручності на базі кол-центру було впроваджено чат-бот Telegram Запоріжжя 1580. Функціонал бота не відрізняється від електронного кабінету. Можна подавати звернення, слідкувати за станом надання послуг по будинку та отримати довідкову інформацію щодо роботи підприємств та установ міста, контактів та їх адрес.
Станом на січень 2025 р. чат-ботом вже користується більше 17 тис. людей та майже 31 тисяча віддають перевагу електронному кабінету.
Поділитись
Дізнайтеся також
16/01/2025
Тепловики продовжили поточні ремонти
16/01/2025
Благоустрій в Олександрівському районі
Усі новини