Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

30.01.2025 18:20

Ще одна гімназія отримала сучасне укриття

9711b3b5-234c-4cc1-924b-ba05ed8de4d0.jpg

У запорізькій гімназії № 83 облаштували безпечний освітній простір для навчання дітей та роботи колективу. Ремонтні роботи в укритті завершили в грудні, і тепер навчальний заклад ще краще підготовлений до змішаного формату навчання.

Гімназія № 83 забезпечує освітній процес для 407 учнів і 60 вихованців дошкільного підрозділу. Адже після проведеної реорганізації мережі до освітнього закладу приєднали гімназію №14 та дитсадок № 129 «Конвалія». Таким чином облаштоване сучасне укриття дозволить забезпечити ще більше учнів можливістю навчатися офлайн у нинішніх складних умовах. 

Секретар міської ради Регіна Харченко перевірила виконані роботи. В ході ремонту в закладі оновили стіни, стелю, підлогу, облаштували санітарні кімнати, встановили вентиляцію. Площа укриття становить 167,7 кв. м, тож у дві зміни тут зможуть навчатися у змішаному форматі майже 300 дітей. Варто зауважити, що після об'єднання двох шкіл навчання проводили у приміщенні гімназії №14. Укриття, яке там наявне, було облаштоване власними силами та отримало дозвіл на проведення змішаних занять. Після завершення капітального ремонту в будівлі безпосередньо 83-ї гімназії планується, що паралелі класів будуть розподілені між двома закладами. 

- Укриття має дуже зручне розташування. Ми плануємо навчальний процес у змішаному форматі таким чином, що учні паралелі "А" навчатимуться тут, учні паралелі "Б" - займатимуться у будівлі гімназії № 14. Таке рішення було прийняте зважаючи на територіальну близькість проживання учнів. Окрім того, в подальшому плануємо провести капітальний ремонт та збільшити площу укриття і в приміщенні гімназії № 14. Воно дозволить розмістити одночасно 400 осіб, тож буде можливість і для навчання дошкільного підрозділу, - розповів директор гімназії №83 Дмитро Кошель. 

Укриття цілодобово доступне також і для місцевого населення. Для мешканців тут є окрема локація.