04.02.2025 09:45
Контакт-центр "15-80" протягом січня прийняв більше 10 тисяч звернень містян

Заявки з приводу різних проблем чи пропозицій приймаються у цілодобовому режимі як за номерами телефонів, так і через електронні сервіси.
Поки запоріжці опівночі 1 січня вітали один одного з Новим роком, контакт-центр "15-80" КП «ЦУІТ» розпочав новий відлік. Перше звернення цього року було зареєстровано 00:04:07: в одній з квартир міста раптом зникло світло.
Усього протягом місяця до системи контакт-центру "15-80" надійшло 10 453 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
ТОП-10 питань, що найчастіше порушувались у зверненнях:
• Інженерні мережі - 2553
• Надзвичайні ситуації та цивільний захист населення - 2224
• Магістральні водоводи зовнішніх мереж - 1946
• Служба обслуговування електромереж - 1787
• Благоустрій прибудинкової території - 515
• Ліфтове господарство - 485
• Експлуатація і ремонт житлового фонду - 193
• Інші питання ЖКГ - 183
• Подяки - 127
• Транспорт - 91
Передати заявку до контакт-центру "15-80" можна наступними способами:
Через особистий кабінет на порталі контакт-центру "15-80" https://1580.zp.gov.ua
Через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
𝟭𝟱-𝟴𝟬 (зі стаціонарних телефонів)
(𝟎𝟔𝟏) 𝟕𝟖𝟕 𝟏𝟓 𝟖𝟎, (𝟎𝟓𝟎) 𝟒𝟏𝟒 𝟏𝟓 𝟖𝟎, (𝟎𝟔𝟕) 𝟔𝟓𝟔 𝟏𝟓 𝟖𝟎 (з мобільних)
Поділитись
Дізнайтеся також
11/05/2025
У Запоріжжі привітали матусь
10/05/2025
Лінц і Запоріжжя: новий етап партнерства!
09/05/2025
У Запоріжжі привітали маму трійні
Усі новини