Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

04.02.2025 09:45

Контакт-центр "15-80" протягом січня прийняв більше 10 тисяч звернень містян

f1973dee-10c0-4b62-9320-993a10d1e0b0.jpg

Заявки з приводу різних проблем чи пропозицій приймаються у цілодобовому режимі як за номерами телефонів, так і через електронні сервіси.

Поки запоріжці опівночі 1 січня вітали один одного з Новим роком, контакт-центр "15-80" КП «ЦУІТ» розпочав новий відлік. Перше звернення цього року було зареєстровано 00:04:07: в одній з квартир міста раптом зникло світло.

Усього протягом місяця до системи контакт-центру "15-80" надійшло 10 453 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

ТОП-10 питань, що найчастіше порушувались у зверненнях: 

•          Інженерні мережі - 2553     

•          Надзвичайні ситуації та цивільний захист населення - 2224   

•          Магістральні водоводи зовнішніх мереж - 1946

•          Служба обслуговування електромереж - 1787   

•          Благоустрій прибудинкової території - 515        

•          Ліфтове господарство - 485           

•          Експлуатація і ремонт житлового фонду - 193   

•          Інші питання ЖКГ - 183

•          Подяки - 127

•          Транспорт - 91         

Передати заявку до контакт-центру "15-80" можна наступними способами:

Через особистий кабінет на порталі  контакт-центру "15-80"  https://1580.zp.gov.ua

Через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot

𝟭𝟱-𝟴𝟬 (зі стаціонарних телефонів)

(𝟎𝟔𝟏) 𝟕𝟖𝟕 𝟏𝟓 𝟖𝟎, (𝟎𝟓𝟎) 𝟒𝟏𝟒 𝟏𝟓 𝟖𝟎, (𝟎𝟔𝟕) 𝟔𝟓𝟔 𝟏𝟓 𝟖𝟎 (з мобільних)