Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

03.03.2025 12:50

На «15-80» звернулися понад 18 тисяч запоріжців

abc66e02-9cf8-4097-ae24-e6c0f3abe35d.png

Контакт-центр «15-80» протягом лютого прийняв понад 7,5 тисяч звернень. З початку року зареєстровано більше ніж 18 тисяч звернень.

У Запоріжжі контакт-центр «15-80» продовжує прийом, реєстрацію та обробку звернень містян. Оператори працюють цілодобово, а виконання заявок контролюється до завершення робіт.

Протягом лютого в системі контакт-центру зареєстровано 7 541 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

ТОП-10 «напрямків» звернень:              

  • інженерні мережі – 1911;
  • служба обслуговування електромереж – 1500;              
  • магістральні водоводи зовнішніх мереж – 1426;           
  • надзвичайні ситуації та цивільний захист населення – 727;
  • ліфтове господарство - 558;
  • благоустрій прибудинкової території – 442;     
  • експлуатація і ремонт житлового фонду - 183;
  • подяки – 182;  
  • транспорт – 110;             
  • інші питання ЖКГ – 102.

Нагадаємо, передати заявку до контакт-центру «15-80» можна:

  • через чат-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням
  • через особистий кабінет на порталі контакт-центру «15-80» за посиланням
  • за телефоном 𝟭𝟱-𝟴𝟬 (зі стаціонарних телефонів)
  • за телефонами (𝟎𝟔𝟏) 𝟕𝟖𝟕-𝟏𝟓-𝟖𝟎, (𝟎𝟓𝟎) 𝟒𝟏𝟒 -𝟏𝟓-𝟖𝟎, (𝟎𝟔𝟕) 𝟔𝟓𝟔-𝟏𝟓-𝟖𝟎 (з мобільних).