03.03.2025 12:50
На «15-80» звернулися понад 18 тисяч запоріжців

Контакт-центр «15-80» протягом лютого прийняв понад 7,5 тисяч звернень. З початку року зареєстровано більше ніж 18 тисяч звернень.
У Запоріжжі контакт-центр «15-80» продовжує прийом, реєстрацію та обробку звернень містян. Оператори працюють цілодобово, а виконання заявок контролюється до завершення робіт.
Протягом лютого в системі контакт-центру зареєстровано 7 541 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
ТОП-10 «напрямків» звернень:
- інженерні мережі – 1911;
- служба обслуговування електромереж – 1500;
- магістральні водоводи зовнішніх мереж – 1426;
- надзвичайні ситуації та цивільний захист населення – 727;
- ліфтове господарство - 558;
- благоустрій прибудинкової території – 442;
- експлуатація і ремонт житлового фонду - 183;
- подяки – 182;
- транспорт – 110;
- інші питання ЖКГ – 102.
Нагадаємо, передати заявку до контакт-центру «15-80» можна:
- через чат-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням
- через особистий кабінет на порталі контакт-центру «15-80» за посиланням
- за телефоном 𝟭𝟱-𝟴𝟬 (зі стаціонарних телефонів)
- за телефонами (𝟎𝟔𝟏) 𝟕𝟖𝟕-𝟏𝟓-𝟖𝟎, (𝟎𝟓𝟎) 𝟒𝟏𝟒 -𝟏𝟓-𝟖𝟎, (𝟎𝟔𝟕) 𝟔𝟓𝟔-𝟏𝟓-𝟖𝟎 (з мобільних).
Поділитись
Дізнайтеся також
26/04/2025
Відбувся дитячий турнір «Титани футболу»
26/04/2025
39 років з дня Чорнобильської катастрофи
Усі новини