01.05.2025 13:30
Оператори «15-80» зареєстрували майже 8 тисяч звернень

У квітні до міського контакт-центру «15-80» КП "ЦУІТ" звернулося 7 966 містян. А з початку року кількість прийнятих заявок сягнула 35 тисяч.
Оператори «15-80» працюють на лініях цілодобово – без перерв та вихідних. Всі звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями спеціалісти контакт-центру передають до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
ТОП питань, за якими звертались запоріжці цього місяця:
- служба обслуговування електромереж – 1719;
- магістральні водоводи зовнішніх мереж – 1639;
- інженерні мережі – 1599;
- благоустрій прибудинкової території – 817;
- надзвичайні ситуації та цивільний захист населення – 567;
- ліфтове господарство – 427;
- експлуатація і ремонт житлового фонду – 280;
- подяки – 190;
- транспорт – 137;
- Загальні питання з благоустрою – 112.
Звернення можна передати швидко та зручно в електронному вигляді, прикріпивши до повідомлення фото чи відео проблеми. Або ж просто зателефонувати.
👉 сайт https://1580.zp.gov.ua/
👉 чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot
👉 1580 (лише зі стаціонарних телефонів)
👉 (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80.