Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

01.05.2025 13:30

Оператори «15-80» зареєстрували майже 8 тисяч звернень

f715d3df-5fa6-4b35-bfa2-71d9ab8b2a5e.jpg

У квітні до міського контакт-центру «15-80» КП "ЦУІТ" звернулося 7 966 містян.  А з початку року кількість прийнятих заявок сягнула 35 тисяч.

Оператори «15-80» працюють на лініях цілодобово – без перерв та вихідних. Всі звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями спеціалісти контакт-центру передають до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

ТОП питань, за якими звертались запоріжці цього місяця:     

  • служба обслуговування електромереж – 1719;
  • магістральні водоводи зовнішніх мереж – 1639;         
  • інженерні мережі – 1599;
  • благоустрій прибудинкової території – 817;
  • надзвичайні ситуації та цивільний захист населення – 567;
  • ліфтове господарство – 427;   
  • експлуатація і ремонт житлового фонду – 280;            
  • подяки – 190;
  • транспорт – 137;
  • Загальні питання з благоустрою – 112.

Звернення можна передати швидко та зручно в електронному вигляді, прикріпивши до повідомлення фото чи відео проблеми. Або ж просто зателефонувати.

👉 сайт https://1580.zp.gov.ua/

👉 чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot

👉 1580 (лише зі стаціонарних телефонів)

👉 (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80.