Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

19.05.2025 10:00

Комунальники дбають про благоустрій міських територій

08609703-a466-4a1c-8017-08dab9aa1949.jpg

Роботи тривають в усіх районах міста. Так, впродовж тижня був виконаний наступний обсяг робіт:

КП «ЕЛУAШ»:

  • механічне та ручне прибирання доріг від наносного ґрунту та залишків технологічного матеріалу обсягом 807,9 т;
  • поточний ремонт доріг – 12 401 кв. м;
  • ремонт асфальтобетонного покриття струменевим методом – 134,3 кв. м;
  • поточний ремонт доріг приватного сектору (з відходів фрезерування)  – 4 460 кв. м;
  • облаштування підвищеного пішохідного переходу;
  • фарбування 7 зупинкових комплексів;
  • фарбування огорожі – 48,5 м;
  • нанесення дорожньої розмітки – 201 кв. м.

Установа «Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя»:

  • надано 51 вимогу щодо порушення норм законодавства у сфері благоустрою;
  • перевірено планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих ордерів на 10 локаціях;
  • демонтовано 11 незаконних рекламних конструкцій.

КП  ЕЗО «Запоріжміськсвітло»:

  • заміна ламп – 20 од.;
  • заміна світильників – 2 од.;
  • поточний ремонт повітряних ліній – 214 прольотів;
  • поточний ремонт кабельних ліній – 18 прольотів;
  • поточний ремонт світильників – 83 од.;
  • поточний ремонт шаф зовнішнього освітлення – 15 од.;
  • очистка опор від оголошень – 72 опори;
  • утримання та поточний ремонт дорожніх знаків – 36 од.

Департамент муніципального управління ЗМР:

  • проведено засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 11 питань, за результатами підготовлено 15 наказів;
  • укладено 8 договорів та 5 додаткових угод на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торгівельної мережі та сфери послуг;
  • укладено додаткову угоду на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
  • опрацьовано та надано відповіді на 7 звернень з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торгівельної мережі;
  • забезпечено виконання рішення виконавчого комітету щодо демонтажу незаконно розташованого об'єкта;
  • опрацьовано 2 заяви щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою та видано 1 дозвіл на порушення об’єктів благоустрою;
  • опрацьовано 12 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття та видано 11 ордерів на проведення планового/аварійного розриття;
  • згідно з договорами департаменту та підрядними організаціями встановлено 5 лав та 5 урн;
  • згідно з договорами департаменту та підрядними організаціями виконано роботи з нанесення дорожньої розмітки.