21.05.2025 16:00
Оператори «15-80» приймають скарги та консультують

Контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово та приймає звернення з багатьох питань: аварії на мережах, надзвичайні ситуації, порушення в сфері благоустрою, поломки ліфтів, експлуатація житлового фонду тощо.
Так, цього місяця запоріжці найчастіше скаржилися на пориви магістральних водоводів і подавали заявки з приводу обслуговування електромереж.
З повним переліком проблем та причин, з яких оператори реєструють звернення, можна ознайомитися на сайті контакт-центру в розділі "Про портал" за посиланням https://1580.zp.gov.ua/proportal.
Крім того, фахівці «15-80» готові надати консультацію й щодо питань, які не входять до Класифікатору заявок.
Отже, якщо у вас виникла комунальна проблема або ви помітили факт порушення благоустрою - телефонуйте до контакт-центру «15-80» . Оператори приймуть звернення і спрямують його на реагування відповідній службі чи підприємству.
Передати інформацію із додаванням ФОТО чи ВІДЕО проблеми можна:
👉 через електронний кабінет на сайті «15-80» https://1580.zp.gov.ua/
👉 через чат-бот "Запоріжжя 1580" https://t.me/colcentrebot.
Крім того, заявки продовжують приймати й телефоном:
👉 15-80 (зі стаціонарних телефонів);
👉 (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80.
Поділитись
Дізнайтеся також
21/05/2025
Шукають водіїв автобусів
21/05/2025
Уквітчують головний проспект міста
21/05/2025
Міністерка економіки відвідала Запоріжжя
Усі новини