Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

21.05.2025 16:00

Оператори «15-80» приймають скарги та консультують

92126f2f-f6d3-46f8-8b2b-b5484b7a26fa.jpg

Контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово та приймає звернення з багатьох питань: аварії на мережах, надзвичайні ситуації, порушення в сфері благоустрою, поломки ліфтів, експлуатація житлового фонду тощо.

Так, цього місяця запоріжці найчастіше скаржилися на пориви магістральних водоводів і подавали заявки з приводу обслуговування електромереж.

З повним переліком проблем та причин, з яких оператори реєструють звернення, можна ознайомитися на сайті контакт-центру в розділі "Про портал" за посиланням https://1580.zp.gov.ua/proportal.

Крім того, фахівці «15-80» готові надати консультацію й щодо питань, які не входять до Класифікатору заявок.

Отже,  якщо у вас виникла комунальна проблема або ви помітили факт порушення благоустрою - телефонуйте до контакт-центру «15-80» . Оператори приймуть звернення і спрямують його на реагування відповідній службі чи підприємству.

Передати інформацію із додаванням ФОТО чи ВІДЕО проблеми можна:

👉 через електронний кабінет на сайті «15-80» https://1580.zp.gov.ua/

👉 через чат-бот "Запоріжжя 1580" https://t.me/colcentrebot.

Крім того, заявки продовжують приймати й телефоном:

👉 15-80 (зі стаціонарних телефонів);

👉 (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80.