03.06.2025 11:00
Контакт-центр у травні прийняв більше 9 тисяч звернень

Заявки з приводу різних проблем чи пропозицій приймаються у цілодобовому режимі як за номерами телефонів, так і через електронні сервіси.
Усього протягом місяця до системи контакт-центру «15-80» надійшло понад 9 381 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
- служби обслуговування електромереж - 1616;
- інженерних мереж - 1497;
- благоустрою прибудинкової території - 1301;
- надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення - 1220;
- магістральних водоводів зовнішніх мереж - 798;
- ліфтового господарства - 494;
- експлуатації та ремонту житлового фонду - 344;
- подяк - 181;
- транспорту - 158;
- благоустрою та утримання зелених насаджень - 129
Нагадуємо, що передати заявку до контакт-центру «15-80» можна наступними способами:
- через телеграм-бот «Запоріжжя 15-80» за посиланням https://t.me/colcentrebot;
- через особистий кабінет на порталі контакт-центру «15-80» https://1580.zp.gov.ua;
- 15-80 (зі стаціонарних телефонів);
- (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80 (з мобільних).