02.07.2025 11:20
Контакт-центр у червні - понад 9 тисяч звернень

Оператори міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» продовжують приймати звернення у цілодобовому режимі. Протягом червня в системі зареєстровано 9237 звернень. Всі передані до розгляду і реагування виконавцям послуг та органам виконавчої влади.
Найбільш актуальними питаннями були:
- усунення наслідків вибухів – 633 звернення;
- знеструмлення житла – 582;
- засмічення дворової каналізації - 574.
Також в червні запоріжці через міський контакт-центр «15-80» передали 211 подяк. Містяни дякували за роботу працівникам контакт-центру та надавачам послуг, які швидко реагують на виклики та оперативно вирішують проблемні питання.
Загалом з початку року в системі зареєстровано понад 54 тисячі звернень.
Нагадаємо, звернення до міського контакт-центру «15-80» можна передати за номерами телефонів та онлайн:
- 1580 (лише зі стаціонарних телефонів);
- (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80;
- сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/;
- чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.
Поділитись
Дізнайтеся також
03/07/2025
Про роботу громадського транспорту 4 липня
03/07/2025
У Запоріжжі показали війну очима дітей
03/07/2025
Жінки поважного віку вчилися готувати піцу
Усі новини