04.08.2025 09:00
Контакт-центр у липні - понад 10 тисяч звернень

Оператори міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» продовжують приймати звернення у цілодобовому режимі. Протягом липня в системі зареєстровано 10 537 звернень. Всі передані до розгляду і реагування виконавцям послуг та органам виконавчої влади.
Найбільш актуальними питаннями були щодо:
- магістральних водоводів зовнішніх мереж – 2 127;
- інженерних мереж – 2 070;
- служби обслуговування електромереж – 1 973;
- благоустрою прибудинкової території – 1 118 ;
- надзвичайних ситуацій – 908.
У липні також запоріжці через міський контакт-центр «15-80» передали 234 подяки. Містяни дякували за роботу працівникам контакт-центру та надавачам послуг, які швидко реагують на виклики та оперативно вирішують проблемні питання.
Загалом з початку року в системі зареєстровано понад 64 200 звернень.
Нагадаємо, звернення до міського контакт-центру «15-80» можна передати за номерами телефонів та онлайн:
- 1580 (лише зі стаціонарних телефонів);
- (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80;
- сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/;
- чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.
Поділитись
Дізнайтеся також
04/08/2025
Триває благоустрій Хортицького району
04/08/2025
Триває опитування щодо перейменування парку
03/08/2025
Тимчасове відключення води
Усі новини