Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

07.08.2025 11:30

Центр життєстійкості надає допомогу людям з інвалідністю

5cf3eecd-eec0-4afd-b757-a00c3d219842.jfif

У Запоріжжі продовжує працювати Центр життєстійкості, який вже став важливим місцем підтримки для багатьох містян.

Саме до Центру життєстійкості нещодавно звернувся 57-річний мешканець Запоріжжя Дмитро Дмитрович. Після складної операції, що змінила його звичне життя, чоловік опинився перед новими викликами: обмеження рухливості, потреба в медичному супроводі, психологічне виснаження. Але навіть у такій ситуації пан Дмитро не здається.

Він почав вчитися жити заново з урахуванням нових обставин. Дбає про харчування, опановує нові способи пересування, намагається бути незалежним, прагне до спілкування, до навчання, до нових сенсів. Його перший запит до Центру життєстійкості був саме на психологічну допомогу.

- За відносно короткий період роботи Центру життєстійкості його відвідали вже понад 500 людей, які отримали комплексну допомогу. Це не просто установа, де людину вислуховують і направляють далі. Центр створений для того, щоб кожен відвідувач отримав реальний результат, — зазначила секретар міської ради Регіна Харченко.

До Центру пана Дмитра довезло «Соціальне таксі». Ця транспортна соціальна послуга почала діяти в Запоріжжі з 15 січня 2025 року. Вона надається певним категоріям громадян спеціально облаштованим автотранспортом. Перевезення здійснюється в межах міста: до лікарень, соціальних та адміністративних закладів, вокзалів тощо.

- Цією послугою з початку її запровадження скористалося вже півтори тисячі мешканців. Ми розуміємо, що вона потрібна, що вона важлива та її потрібно масштабувати, — підкреслила Регіна Харченко.

Пан Дмитро не вперше користується «Соціальним таксі». Через потребу в регулярних візитах до лікарні ця послуга стала для нього справжньою опорою.

- Це таксі безкоштовне та довозить куди треба. Я вже два місяці користуюся послугою «Соціальне таксі» і дуже задоволений. Мене завжди вчасно довозили до лікарні, а потім повертали до дому. Це дуже зручно та ефективно, - поділився Дмитро Дмитрович.

Міська влада Запоріжжя ставить перед собою чітке завдання — переконатися, що сервіси працюють: що підйомник не просто встановлений, а використовується за призначенням, що "Соціальне таксі" приїжджає вчасно, а консультацію можна отримати швидко й без зайвих перешкод.

- Навіть у цих надскладних умовах воєнного часу та постійних обстрілів будемо продовжувати допомагати людям. Безбар’єрність розпочинається з мислення, з допомоги, з чіткого та зрозумілого плану дій для людини. Людям не потрібна жалість, їм потрібна гідність, підтримка і спільнота. Запоріжжя буде робити все можливе тут і зараз, щоб це втілити в життя,— сказала Регіна Харченко.