11.08.2025 09:30
Роботи з благоустрою тривають в усіх районах міста

Упродовж тижня, з 2 по 8 серпня, комунальні підприємства та структурні підрозділи Запорізької міської ради продовжували системну роботу з утримання та покращення інфраструктури міста.
КП «ЕЛУAШ»:
- механічне та ручне прибирання доріг: наносний ґрунт та залишки технологічного матеріалу обсягом 504,1 т;
- поточний ремонт доріг – 16,66 кв. м;
- герметизація плавильно-заливальною машиною тріщин в асфальтобетонному покритті – 285,7 м;
- поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг – 2 310,45 кв. м;
- поточний ремонт тротуарів (а/б) – 1 572,88 кв. м;
- поточний ремонт доріг приватного сектору (з відходів фрезерування) – 2 184 кв. м;
- ремонт, фарбування 17 МАФів;
- фарбування 110 м огорожі;
- фарбування 9 зупинок громадського транспорту;
- ремонт елементів зливової каналізації – 9 одиниць;
- нанесення дорожньої розмітки – 450,2 кв. м.
Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя»:
- надано 25 вимог щодо порушення норм законодавства у сфері благоустрою;
- перевірено планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих ордерів на 23 локаціях;
- демонтовано 31 незаконну рекламну конструкцію.
КП ЕЗО «Запоріжміськсвітло»:
- заміна ламп – 52 од;
- заміна світильників – 2 од;
- поточний ремонт повітряних ліній – 201 проліт;
- поточний ремонт кабельних ліній – 13 прольотів;
- поточний ремонт світильників – 70 од;
- поточний ремонт шаф зовнішнього освітлення – 15 од;
- очищення опор від оголошень – 96 опор;
- утримання та поточний ремонт дорожніх знаків – 40 од.
Департамент муніципального управління ЗМР:
- проведено 1 засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 3 питання, за результатами підготовлено 1 наказ;
- укладено 1 договір на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг;
- укладено 7 договорів та 15 додаткових угод на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- опрацьовано та надано відповіді на 10 звернень з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі;
- забезпечено виконання рішення виконавчого комітету щодо демонтажу 2 незаконно розташованих об’єктів;
- опрацьовано 2 заяви щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою та видано 1 дозвіл на порушення об’єктів благоустрою;
- опрацьовано 10 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття та видано 10 ордерів на проведення планового/аварійного розриття.
Відповідно до договорів департаменту з підрядними організаціями:
- встановлено 5 лав та 5 урн;
- виконано роботи з нанесення дорожньої розмітки, а саме: малі форми (пішохідні переходи, острівці безпеки, стоп лінії, спеціалізовані позначки та ін.) 154, 65 кв. м;
- виконано роботи з нанесення дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення (пішохідні переходи) – 1 001,61 кв. м.
Поділитись
Дізнайтеся також
11/08/2025
Потрібні водії автобусів
11/08/2025
«Зелені» роботи комунальників
11/08/2025
У Хортицькому районі триває благоустрій
11/08/2025
Триває опитування щодо перейменування парку
10/08/2025
Можливе ускладнення руху
Усі новини