Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

11.08.2025 09:30

Роботи з благоустрою тривають в усіх районах міста

9f8715e3-ca02-4142-bab5-54a1d1ffe20d.jpg

Упродовж тижня, з 2 по 8 серпня, комунальні підприємства та структурні підрозділи Запорізької міської ради продовжували системну роботу з утримання та покращення інфраструктури міста.

КП «ЕЛУAШ»:

  • механічне та ручне прибирання доріг: наносний ґрунт та залишки технологічного матеріалу обсягом 504,1 т;
  • поточний ремонт доріг – 16,66 кв. м;
  • герметизація плавильно-заливальною машиною тріщин в асфальтобетонному покритті – 285,7 м;
  • поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг – 2 310,45 кв. м;
  • поточний ремонт тротуарів (а/б) – 1 572,88 кв. м;
  • поточний ремонт доріг приватного сектору (з відходів фрезерування)  – 2 184 кв. м;
  • ремонт, фарбування 17 МАФів;
  • фарбування 110 м огорожі;
  • фарбування 9 зупинок громадського транспорту;
  • ремонт елементів зливової каналізації – 9 одиниць;
  • нанесення дорожньої розмітки – 450,2 кв. м.

Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя»:

  • надано 25 вимог щодо порушення норм законодавства у сфері благоустрою;
  • перевірено планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих ордерів на 23 локаціях;
  • демонтовано 31 незаконну рекламну конструкцію.

КП  ЕЗО «Запоріжміськсвітло»:

  • заміна ламп – 52 од;
  • заміна світильників – 2 од;
  • поточний ремонт повітряних ліній – 201 проліт;
  • поточний ремонт кабельних ліній – 13 прольотів;
  • поточний ремонт світильників – 70 од;
  • поточний ремонт шаф зовнішнього освітлення – 15 од;
  • очищення опор від оголошень – 96 опор;
  • утримання та поточний ремонт дорожніх знаків – 40 од.

Департамент муніципального управління ЗМР:

  • проведено 1 засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 3 питання, за результатами підготовлено 1 наказ;
  • укладено 1 договір на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг;
  • укладено 7 договорів та  15 додаткових угод на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
  • опрацьовано та надано відповіді на 10 звернень з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі;
  • забезпечено виконання рішення виконавчого комітету щодо демонтажу 2 незаконно розташованих об’єктів;
  • опрацьовано 2 заяви щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою та видано 1 дозвіл на порушення об’єктів благоустрою;
  • опрацьовано 10 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття та видано 10 ордерів на проведення планового/аварійного розриття.

Відповідно до  договорів департаменту з підрядними організаціями:

  • встановлено 5 лав та 5 урн;
  • виконано роботи з нанесення дорожньої розмітки, а саме: малі форми (пішохідні переходи, острівці безпеки, стоп лінії, спеціалізовані позначки та ін.) 154, 65 кв. м;
  • виконано роботи з нанесення дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення (пішохідні переходи) – 1 001,61 кв. м.