25.08.2025 10:00
Тривають ремонти доріг

У Запоріжжі в період з 16 по 22 серпня комунальники працювали над покращенням благоустрою територій міста.
Так, працівники КП «ЕЛУAШ» виконали:
- механічне та ручне прибирання доріг (наносний ґрунт та залишки технологічного матеріалу обсягом понад 700 т);
- поточний ремонт доріг – понад 4,5 тис. кв. м;
- ремонт асфальтобетонного покриття струменевим методом – понад 100 кв. м;
- герметизацію плавильно-заливальною машиною тріщин в асфальтобетонному покритті – 1,7 тис. м;
- поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг – понад 1,2 тис. кв. м;
- поточний ремонт тротуарів – 35 кв. м;
- поточний ремонт доріг приватного сектору (з відходів фрезерування) – 1, 2 тис. кв. м;
- ремонт та фарбування зупинок громадського транспорту (3 од.);
- ремонт, фарбування МАФів (21 од.);
- ремонт елементів зливової каналізації (6 од.);
- утримання елементів мостових споруд (ремонт, фарбування) – 90 м;
- нанесення дорожньої розмітки – понад 460 кв. м.
Співробітники КП ЕЗО «Запоріжміськсвітло»:
- заміна ламп (28 од.) та світильників (3 од.);
- поточний ремонт повітряних ліній (189 прольотів) та кабельних ліній (21 прольот);
- поточний ремонт світильників (57 од.) та шаф зовнішнього освітлення (12 од.);
- очищення 75 опор від оголошень;
- утримання та поточний ремонт дорожніх знаків (28 од).
Фахівці департаменту муніципального управління ЗМР:
- провели засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 6 питань, за результатами підготовлено 5 наказів;
- укладено 6 договорів на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- опрацьовано та надано відповіді на 13 звернень з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торгівельної мережі;
- забезпечено виконання рішення виконавчого комітету щодо демонтажу 5 незаконно розташованих об’єктів;
- опрацьовано 1 заяву щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою та 1 дозвіл видано;
- опрацьовано 7 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття та 7 ордерів видано.
Відповідно до договорів департаменту з підрядними організаціями було також:
- встановлено 7 лав та 7 урн;
- виконано роботи з нанесення дорожньої розмітки: лінії – 146 м та малі форми (пішохідні переходи, острівці безпеки, стоп лінії, спеціалізовані позначки та ін.) - понад 2 тис. кв. м;
- проведено поточний ремонт 4 зливоприймачів зливової каналізації.
Поділитись
Дізнайтеся також
25/08/2025
Комунальники наводять лад у місті
25/08/2025
Благоустрій Хортицького району
23/08/2025
Прибрано 19 незаконних рекламних конструкцій
Усі новини