02.09.2025 08:30
Понад 30 тисяч людей звернулися до контакт-центру

Оператори міського контакт-центру «15-80» продовжують працювати у цілодобовому режимі.
За інформацією КП «Центр управління інформаційними технологіями», у серпні до контакт-центру надійшло 10 570 звернень зі скаргами, заявами та пропозиціями, протягом літа - 30 344. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
- магістральних водоводів зовнішніх мереж – 6 129;
- інженерних мереж – 6 113;
- служби обслуговування електромереж – 5 025;
- благоустрою прибудинкових територій – 3 449;
- надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 3 070.
Було отримано 727 подяк на адресу контакт-центру та надавачів послуг.
Нагадаємо, передати заявку до міського контакт-центру «15-80» можна наступними способами:
- через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
- через особистий кабінет на порталі контакт-центру 1580 https://1580.zp.gov.ua
- за телефоном 15-80 (зі стаціонарних)
- за телефонами (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних).
Поділитись
Дізнайтеся також
13/10/2025
Досвід Запоріжжя вивчають у Європі
13/10/2025
Які переваги має «Електронна черга» у ЦНАПах
Усі новини