09.09.2025 08:00
«15-80» - майже 2,5 тисячі звернень за тиждень

З початку року в системі міського контакт-центру «15-80» зареєстровано вже понад 77 тисяч звернень громадян
Контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» за перший тиждень вересня прийняв 2481 заявку. Всі передані в роботу відповідним службам, підприємствам та органам виконавчої влади.
Питання, що порушувались у зверненнях, стосувалися:
- Інженерних мереж - 465;
- Магістральних водоводів - 455;
- Надзвичайних ситуацій - 417;
- Служби обслуговування електромереж - 414;
- Благоустрою прибудинкової території - 206.
Отримано 56 подяк на адресу різних надавачів послуг та самого контакт-центру.
Нагадаємо, контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» працює цілодобово, без перерв та вихідних. Передати звернення можна так:
- 1580 (зі стаціонарного), (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
- сайт Контакт Центру 1580;
- чат-бот «Запоріжжя 1580».
Поділитись
Дізнайтеся також
09/09/2025
У Запоріжжі є електронна мапа укриттів
09/09/2025
У Запоріжжі оновлюють обладнання котелень
09/09/2025
Реєстрація нерухомості: що важливо знати
Усі новини