Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

09.09.2025 08:00

«15-80» - майже 2,5 тисячі звернень за тиждень

65e35d21-4d29-4170-8b9c-6d2ef0095203.png

З початку року в системі міського контакт-центру «15-80» зареєстровано вже понад 77 тисяч звернень громадян

Контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» за перший тиждень вересня прийняв 2481 заявку. Всі передані в роботу відповідним службам, підприємствам та  органам виконавчої влади.

Питання, що порушувались у зверненнях, стосувалися:             

  • Інженерних мереж - 465;       
  • Магістральних водоводів - 455;       
  • Надзвичайних ситуацій - 417;          
  • Служби обслуговування електромереж - 414;        
  • Благоустрою прибудинкової території - 206.         

Отримано 56 подяк на адресу різних надавачів послуг та самого контакт-центру.

Нагадаємо, контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» працює цілодобово, без перерв та вихідних. Передати звернення можна так: