Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

23.09.2025 10:30

Майже 3 тисячі звернень за тиждень до контакт-центру

6f633c04-1e12-4492-980d-37baa60a637c.png

Минулого тижня  міський контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» прийняв 2775 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування надавачам послуг та органам виконавчої влади. Зазначимо, з початку року в системі вже зареєстровано понад 82,5 тисячі звернень

Серед питань з якими зверталися запоріжці минулого тижня:

  • надзвичайні ситуації – 735;
  • інженерні мережі – 473;      
  • магістральні водоводи – 462;          
  • служба обслуговування електромереж – 383;
  • благоустрій прибудинкової території – 205.

Також зареєстровано 57 подяк на адресу надавачів послуг та контакт-центру.  

Нагадаємо, контакт-центр "15-80" КП «ЦУІТ» працює цілодобово без перерв та вихідних. З повним переліком проблемних питань, за якими можна надати заявку, можна ознайомитися на сайті. З початку року в системі вже зареєстровано понад 82,5 тисячі звернень.

Передати звернення можна наступними способами: