29.09.2025 10:30
У Запоріжжі впорядковують міські території

Як повідомляють комунальні підприємства, протягом минулого тижня у місті були виконані наступні роботи з благоустрою:
КП «ЕЛУAШ»:
- механічне та ручне прибирання доріг від наносного ґрунт та залишків технологічного матеріалу обсягом 814 т;
- поточний ремонт доріг – 2 105 кв. м;
- ремонт асфальтобетонного покриття струменевим методом – 202 кв. м;
- герметизація плавильно-заливальною машиною тріщин в асфальтобетонному покритті – 544 м;
- поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг – 1 230,94 кв. м;
- поточний ремонт доріг приватного сектору (з відходів фрезерування) – 3 203 кв. м;
- ремонт доріг (мостові споруди) – 899 кв. м;
- ремонт павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту – 5 од.;
- фарбування огорожі – 114 кв. м;
- ремонт елементів зливової каналізації – 4 од.;
- покіс трави біля мостових споруд – 600 кв. м;
- нанесення дорожньої розмітки – 239,28 кв. м.
Установа «Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя»:
- надано 33 вимоги щодо порушення норм законодавства в сфері благоустрою;
- перевірено планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих ордерів – 9 локацій;
- демонтовано 31 незаконно встановлену рекламну конструкцію.
КП ЕЗО «Запоріжміськсвітло»:
- заміна ламп – 179 од;
- заміна світильників – 42 од;
- поточний ремонт повітряних ліній – 189 прольотів;
- поточний ремонт кабельних ліній – 18 прольотів;
- поточний ремонт світильників – 111 од;
- поточний ремонт шаф зовнішнього освітлення – 15 од;
- очистка опор від оголошень – 60 опор;
- встановлення блоків резервного живлення - 3 од;
- встановлення дорожніх знаків – 29 од;
- утримання та поточний ремонт дорожніх знаків – 38 од.
Департамент муніципального управління Запорізької міськради:
- проведено засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 3 питання, за результатами підготовлено 3 накази;
- укладено 6 договорів та 1 додаткову угоду на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг;
- укладено 2 договори на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- опрацьовано та надано відповіді на 10 звернень з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі;
- забезпечено виконання рішення виконавчого комітету щодо демонтажу 3 незаконно розташованих об’єктів;
- опрацьовано 2 заяви щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою та видано 2 дозволи на порушення об’єктів благоустрою;
- опрацьовано 18 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття та видано 18 ордерів на проведення планового/аварійного розриття.
Крім того, відповідно до договорів департаменту з підрядними організаціями:
- нанесли дорожню розмітку – 30 073,5 м м ліній та 2 141,02 кв. м малих форм (пішохідних переходів, острівців безпеки, стоп-ліній, спеціалізованих позначок тощо);
- прочистили мережу зливової каналізації гідродинамічним методом - 747 м;
- провели герметизацію швів і тріщин плавильно-заливальною машиною в асфальтобетонному покритті – 10 077 м;
- відремонтували асфальтобетонне покриття струменевим методом – 3 136 кв. м.
Поділитись
Дізнайтеся також
29/09/2025
Підписали Меморандум з благодійною місією
29/09/2025
Триває покіс трави
29/09/2025
Більше 700 заявок щодо пошкодженого житла
Усі новини