Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

02.10.2025 10:15

Понад 12 тисяч звернень до контакт-центру у вересні

51d6ccfc-f857-4257-8ee7-3a3b6ce9d319.png

Міський контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» продовжує працювати у цілодобовому режимі. Оператори реєструють звернення, передають виконавцям послуг, аналітики тримають на контролі виконання робіт.

З початку року в системі контакт-центру «15-80» зареєстровано понад 87 тисяч звернень. У вересні -  12009.  Всі передані в роботу.

Більшість питань вересня були такими:

  • Надзвичайні ситуації - 2911;
  • Магістральні водоводи - 2089;
  • Інженерні мережі - 2013;
  • Служба обслуговування електромереж - 1931;      
  • Благоустрій прибудинкової території - 877.           

Також отримано 249 подяк на адресу виконавців послуг та самого контакт-центру.

Нагадаємо, звернутися до контакт-центру «15-80» можна цілодобово. Зручніше це робити через електронний кабінет на порталі контакт-центру або чат-бот «Запоріжжя 1580» - без черг та з можливістю додати до заявки фото/відео.