02.10.2025 10:15
Понад 12 тисяч звернень до контакт-центру у вересні
                                Міський контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» продовжує працювати у цілодобовому режимі. Оператори реєструють звернення, передають виконавцям послуг, аналітики тримають на контролі виконання робіт.
З початку року в системі контакт-центру «15-80» зареєстровано понад 87 тисяч звернень. У вересні - 12009. Всі передані в роботу.
Більшість питань вересня були такими:
- Надзвичайні ситуації - 2911;
 - Магістральні водоводи - 2089;
 - Інженерні мережі - 2013;
 - Служба обслуговування електромереж - 1931;
 - Благоустрій прибудинкової території - 877.
 
Також отримано 249 подяк на адресу виконавців послуг та самого контакт-центру.
Нагадаємо, звернутися до контакт-центру «15-80» можна цілодобово. Зручніше це робити через електронний кабінет на порталі контакт-центру або чат-бот «Запоріжжя 1580» - без черг та з можливістю додати до заявки фото/відео.
- сайт контакт-центру 1580 ;
 - чат-бот «Запоріжжя 1580» ;
 - 1580 (зі стаціонарного);
 - (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80.
 
Поділитись
Дізнайтеся також
03/11/2025
Долучайтесь: Соціальна картка «Я — Ветеран»
03/11/2025
Працює нічний притулок для безхатченків
03/11/2025
Благоустрій міста: комунальники звітують
03/11/2025
Ремонтні роботи на мережах та котельнях
03/11/2025
Тиждень роботи «Зеленбуду» і «Титану»
Усі новини