07.10.2025 08:30
Комунальники впорядковують міські території

Як повідомляють комунальні підприємства, протягом минулого тижня у місті були виконані наступні роботи з благоустрою:
КП «ЕЛУAШ»:
- механічне та ручне прибирання доріг від наносного ґрунт та залишків технологічного матеріалу обсягом 882,5 т;
- поточний ремонт доріг – 1 753 кв. м;
- ремонт асфальтобетонного покриття струменевим методом – 204 кв. м;
- герметизація плавильно-заливальною машиною тріщин в асфальтобетонному покритті – 544 м;
- поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг – 2 995,51 кв. м;
- поточний ремонт тротуарів (а/б) – 120 кв. м;
- заміна встановлення урн – 8 од.;
- ремонт павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту – 7 од.;
- поточний ремонт доріг приватного сектору (з відходів фрезерування) – 3 203 кв. м;
- ремонт доріг (мостові споруди) – 30 м
Установа «Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя»:
- надано 36 вимог щодо порушення норм законодавства у сфері благоустрою;
- перевірено планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих ордерів – 19 локацій;
- демонтовано 33 незаконні рекламні конструкції.
КП ЕЗО «Запоріжміськсвітло»:
- заміна ламп – 98 од.;
- заміна світильників – 16 од.;
- поточний ремонт повітряних ліній – 178 прольотів;
- поточний ремонт кабельних ліній – 11 прольотів;
- поточний ремонт світильників – 87 од.;
- поточний ремонт шаф зовнішнього освітлення – 13 од.;
- очистка опор від оголошень – 80 опор;
- встановлення блоків резервного живлення - 1 од.;
- встановлення дорожніх знаків – 18 од.;
- утримання та поточний ремонт дорожніх знаків – 38 од.
Департамент муніципального управління Запорізької міськради:
- проведено засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 5 питань, за результатами підготовлено 8 наказів;
- укладено 2 договорів та 6 додаткових угод на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг;
- укладено 14 договорів на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- опрацьовано та надано відповіді на 15 звернень з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі;
- забезпечено виконання рішення виконавчого комітету щодо демонтажу 2 незаконно розташованих об’єктів;
- опрацьовано 1 заяву щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою та видано 1 дозвіл на порушення об’єктів благоустрою;
- опрацьовано 6 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття та видано 6 ордерів на проведення планового/аварійного розриття.
Крім того, відповідно до договорів департаменту з підрядними організаціями:
- нанесли дорожню розмітку – 15 661, 4 ліній та 847.45 кв. м малих форм (пішохідних переходів, острівців безпеки, стоп-ліній, спеціалізованих позначок тощо);
- прочистили мережу зливової каналізації гідродинамічним методом - 521 м;
- провели герметизацію швів і тріщин плавильно-заливальною машиною в асфальтобетонному покритті – 6 157 м.
Поділитись
Дізнайтеся також
07/10/2025
У «Дубовому гаю» висадили дерева
06/10/2025
Щотижневий благоустрій Хортицького району
03/10/2025
Демонтовано 33 незаконні конструкції
03/10/2025
Муніципальна варта – підсумки тижня
Усі новини