Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

15.10.2025 11:35

Понад 5200 звернень до контакт-центру

0439f513-256e-4f7d-a5c0-a72382d0b4dd.jpg

Команда Міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» працювала, як завжди, у режимі «на зв’язку 24/7». Містяни активно користувалися усіма каналами звернень: телефоном, персональним кабінетом та чат-ботом «Запоріжжя 1580».

За два тижні жовтня в системі контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» отримано 5273 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

З початку року кількість звернень від містян сягнула 92 тисяч.

Проблеми, які найчастіше порушувались у жовтневих зверненнях, стосувалися:      

  • інженерних мереж – 1092;  
  • магістральних водоводів – 1033;    
  • служби електромереж – 957;          
  • надзвичайних ситуацій – 932;         
  • благоустрою прибудинкової території – 324.       

Отримано також 122 подяки на адресу надавачів послуг та самого контакт-центру.

Як передати звернення:

Міський контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово, без вихідних. Крім телефонів, працюють онлайн-сервіси: персональний кабінет та чат-бот. Вони допомагають економити час, додавати фото чи відео, отримувати інформацію про ремонтні роботи за вашою адресою.