15.10.2025 11:35
Понад 5200 звернень до контакт-центру

Команда Міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» працювала, як завжди, у режимі «на зв’язку 24/7». Містяни активно користувалися усіма каналами звернень: телефоном, персональним кабінетом та чат-ботом «Запоріжжя 1580».
За два тижні жовтня в системі контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» отримано 5273 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
З початку року кількість звернень від містян сягнула 92 тисяч.
Проблеми, які найчастіше порушувались у жовтневих зверненнях, стосувалися:
- інженерних мереж – 1092;
- магістральних водоводів – 1033;
- служби електромереж – 957;
- надзвичайних ситуацій – 932;
- благоустрою прибудинкової території – 324.
Отримано також 122 подяки на адресу надавачів послуг та самого контакт-центру.
Як передати звернення:
- 1580 (зі стаціонарного);
- (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
- сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/ ;
- чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot .
Міський контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово, без вихідних. Крім телефонів, працюють онлайн-сервіси: персональний кабінет та чат-бот. Вони допомагають економити час, додавати фото чи відео, отримувати інформацію про ремонтні роботи за вашою адресою.
Поділитись
Дізнайтеся також
15/10/2025
Меморандум із ГО «Культура Демократії»
15/10/2025
Ремонтні роботи КП «Водоканал»
15/10/2025
Тимчасове відключення води
Усі новини