Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

27.10.2025 11:00

Комунальні роботи протягом тижня

6da7c64e-eb5c-4607-8480-80e77f3fc200.png

Працівники комунальних підприємств Запоріжжя у період з 20 по 25 жовтня виконували всі необхідні роботи задля стабільного функціонування інфраструктури міста.

КП «ЕЛУAШ»:

  • виконано механічне та ручне прибирання доріг від наносного ґрунту та залишків технологічного матеріалу обсягом 1017 т;
  • відремонтовано 4 482 кв. м доріг (зокрема струменевим методом – 239 кв. м) та 1 634 кв. м внутрішньоквартальних поїздів;
  • виконано поточний ремонт 5 950 кв. м доріг приватного сектору (з відходів фрезерування);
  • відремонтовано 461 кв. м тротуарів;
  • встановлено один підвищений пішохідний перехід;
  • відремонтовано 5 павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту та 5 елементів зливової каналізації.

Установа «Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя»:

  • надано 31 вимогу щодо порушення норм законодавства в сфері благоустрою;
  • перевірено планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих ордерів на 7 локаціях;
  • демонтовано 20 незаконних рекламних конструкцій.

КП  ЕЗО «Запоріжміськсвітло»:

  • замінено 105 ламп і 30 світильників;
  • виконано поточний ремонт повітряних (184 прольоти) і кабельних ліній (13 прольотів); 117 світильників; 15 шаф зовнішнього освітлення;
  • очищено 25 опор від оголошень;
  • встановлено автономне освітлення на 5 пішохідних переходах;
  • продовжується будівництво мереж зовнішнього освітлення у Дніпровському районі по вул. А. Незоли, бульв. Вінтера та вул. Тиражній.

Департамент муніципального управління ЗМР:

  • проведено засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто  5 питань, за результатами підготовлено 3 накази;
  • укладено 4 договори на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг;
  • укладено 3 договори та 3 додаткові угоди на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
  • опрацьовано та надано відповіді на 8 звернень з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі;
  • забезпечено виконання рішень виконавчого комітету щодо демонтажу       
  •  3 незаконно розташованих об’єктів;
  • опрацьовано 10 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття та видано 10 ордерів на проведення планового/аварійного розриття.

Відповідно до  договорів департаменту з підрядними організаціями виконано такі роботи:

  • встановлення 10 лав та 10 урн;
  • нанесення 1 244 кв. м дорожньої розмітки: пішохідні переходи, острівці безпеки, стоп-лінії, спеціалізовані позначки та ін.;
  • прочистка 1 215 м мереж зливової каналізації гідродинамічним методом;
  • ремонт 3 545 кв. м асфальтобетонного покриття струменевим методом;
  • герметизація 3 421 м швів і тріщин плавильно-заливальною машиною.