Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

28.10.2025 08:30

Понад 3100 звернень до контакт-центру

aedf9aaf-d41a-4613-ac83-10bfdd91a6f7.jpg

Команда Міського контакт-центру «1580» КП «ЦУІТ» працювала, як завжди, у режимі «на зв’язку 24/7».

До системи контакт-центру «1580» минулого тижня надійшло 3 134 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

З початку року кількість звернень від містян сягнула понад 96 тисяч.

Проблеми, які найчастіше порушувались у жовтневих зверненнях, стосувалися таких сфер міської інфраструктури:  

  • служба обслуговування електромереж – 843;        
  • надзвичайні ситуації – 773;
  • інженерні мережі – 440;       
  • магістральні водоводи – 424;       
  • ліфтове господарство – 166;
  • благоустрій прибудинкової території – 139; 
  • експлуатація і ремонт житлового фонду – 78;
  • транспорт – 71.

Отримано також 59 подяк на адресу надавачів послуг та самого контакт-центру.

Як передати звернення:

Міський контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово, без вихідних. Крім телефонів, працюють онлайн-сервіси: персональний кабінет та чат-бот. Вони допомагають економити час, додавати фото чи відео, отримувати інформацію про ремонтні роботи за вашою адресою.