28.10.2025 08:30
Понад 3100 звернень до контакт-центру
Команда Міського контакт-центру «1580» КП «ЦУІТ» працювала, як завжди, у режимі «на зв’язку 24/7».
До системи контакт-центру «1580» минулого тижня надійшло 3 134 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
З початку року кількість звернень від містян сягнула понад 96 тисяч.
Проблеми, які найчастіше порушувались у жовтневих зверненнях, стосувалися таких сфер міської інфраструктури:
- служба обслуговування електромереж – 843;
- надзвичайні ситуації – 773;
- інженерні мережі – 440;
- магістральні водоводи – 424;
- ліфтове господарство – 166;
- благоустрій прибудинкової території – 139;
- експлуатація і ремонт житлового фонду – 78;
- транспорт – 71.
Отримано також 59 подяк на адресу надавачів послуг та самого контакт-центру.
Як передати звернення:
- 1580 (зі стаціонарного);
- (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
- сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/;
- чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot .
Міський контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово, без вихідних. Крім телефонів, працюють онлайн-сервіси: персональний кабінет та чат-бот. Вони допомагають економити час, додавати фото чи відео, отримувати інформацію про ремонтні роботи за вашою адресою.
Поділитись
Дізнайтеся також
28/10/2025
Комфортне житло для переселенців
28/10/2025
Запорізькі ЦНАПи надали понад 2700 послуг
27/10/2025
Догляд за «зеленим» господарством
Усі новини