Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

04.11.2025 08:30

Контакт-центр у жовтні – понад 12 тисяч звернень

7225528b-582c-45bb-a2b1-edbc8c09d4e5.png

Оператори міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» продовжують приймати звернення у цілодобовому режимі. Протягом жовтня в системі зареєстровано 12 тис. 316 звернень. Всі передані до розгляду і реагування виконавцям послуг та органам виконавчої влади.

Найбільш актуальні питання стосувалися:

  • Служби обслуговування електромереж – 2 860;
  • Інженерних мереж – 2 263;
  • Магістральних водоводів – 2 081;         
  • Надзвичайних ситуацій – 2 079.

У жовтні також запоріжці через міський контакт-центр «15-80» передали 265 подяк. Містяни дякували за роботу працівникам контакт-центру та надавачам послуг, які швидко реагують на виклики та оперативно розв'язують проблемні питання.         

Загалом з початку року в системі зареєстровано понад 99 тисяч звернень.

Нагадаємо, звернення до міського контакт-центру «15-80» можна передати за номерами телефонів та онлайн: 

  • 15-80 (лише зі стаціонарних телефонів);
  • (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80;
  • сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/;
  • чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.