12.11.2025 12:12
Котельні міста стабільно подають тепло
На виконання рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 04.11.2025 № 820 «Про початок опалювального періоду 2024-2025 років у м. Запоріжжі» цьогоріч опалювальний період розпочався 5 листопада.
Включення в роботу усіх 58 котелень відбувалось поетапно протягом трьох днів. Протягом першої доби 5 листопада були включені в роботу 54 котельні (93%), в тому числі центральні районні котельні. 6 листопада почали давати теплоносій ще 3 котельні. Наступного дня включили котельню Ботанічного саду.
- Останніми днями на окремих котельнях продовжується налагодження гідравлічного режиму теплових мереж. Основне завдання на сьогодні - дотримання теплових і гідравлічних режимів систем теплопостачання на усіх об'єктах концерну «Міські теплові мережі» та оперативне реагування на позаштатні ситуації. Наразі триває робота на трьох проблемних ділянках. Працюємо над відновленням теплопостачання споживачам Південного мікрорайону. До кінця дня відновиться теплопостачання для частини споживачів Вознесенівського району та лівобережної частини Дніпровського району, - зазначила начальниця виробничо-диспетчерського відділу концерну «Міські теплові мережі» Євгенія Ковальова.
Аби негайного усувати можливі аварійні та надзвичайні ситуації концерн «МТМ» створив аварійно-ремонтні бригади з цілодобовим графіком роботи, які забезпечені необхідними матеріалами та паливом для виконання термінових ремонтів.
Стабільна робота обладнання та надійність теплопостачання міста напряму залежать від сталого енерго- та газозабезпечення. Це вже четвертий старт опалювального періоду в умовах воєнного стану. Внаслідок пошкоджень енергосистеми країни через збройну агресію російської федерації є певні проблеми, які ускладнюють пуск. Тепловики просять споживачів з розумінням ставитися до ситуації.
Порівнюючи початок опалювального періоду з попереднім роком, можна відзначити: кількість аварій на мережах за перші сім днів пуску на 10 випадків менша, ніж за аналогічний період сезону опалення 2024-2025 років.
Відсьогодні міський контакт-центр «15-80» розпочав прийом звернень від споживачів щодо відсутності опалення чи проблем, пов’язаних з подачею теплоносія.
Разом з тим керуючі компанії та ОСББ повинні докласти зусиль, щоб видалити повітря з внутрішньобудинкових систем та налагодити свої системи.
Поділитись
Дізнайтеся також
12/11/2025
Триває стрілецький турнір для ветеранів
12/11/2025
Картка «Січ Загальна» тепер у смартфоні
12/11/2025
Сезонні роботи: вивезення листя
12/11/2025
«Антидот» запрошує на панельну дискусію
12/11/2025
«15-80» приймає заявки щодо опалення
Усі новини