Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

17.11.2025 10:00

Щотижневі роботи з благоустрою

55fb1c0f-874d-47d8-b1cf-41ce15a0f05f.jpg

Як повідомляють комунальні підприємства, протягом минулого тижня у місті були виконані наступні роботи з благоустрою:

КП «ЕЛУAШ»:

  • механічне та ручне прибирання доріг від наносного ґрунту та залишків технологічного матеріалу обсягом 1 051 т;
  • герметизація плавильно-заливальною машиною тріщин в асфальтобетонному покритті – 544 м;
  • поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг – 872,5 кв.  м;
  • поточний ремонт доріг приватного сектору (з відходів фрезерування) – 2 420 кв. м;
  • поточний ремонт тротуарів (а/б) – 542,10 кв. м;
  • поточний ремонт тротуарів (плитка) – 31 кв. м;
  • ремонт павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту - 2 од.;
  • встановлення (заміна на нові) урн – 1 од.;
  • ремонт елементів зливової каналізації – 4 од.;
  • нанесення дорожньої розмітки – 233,35 кв. м.

Установа «Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя»:

  • складено 2 протоколи щодо адміністративних правопорушень та надано 25 вимог щодо порушення норм законодавства в сфері благоустрою;
  • перевірено планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих ордерів – 7 локацій;
  • демонтовано 24 незаконні рекламні конструкції.

КП  ЕЗО «Запоріжміськсвітло»:

  • заміна 89 ламп і 7 світильників;
  • поточний ремонт повітряних ліній – 144 прольоти;
  • поточний ремонт кабельних ліній – 16 прольотів;
  • поточний ремонт світильників – 89 од.;
  • поточний ремонт шаф зовнішнього освітлення – 17 од.;
  • очистка  49 опор від оголошень;
  • утримання та поточний ремонт дорожніх знаків – 37 од.

Департамент муніципального управління міськради:

  • проведено 1 засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 9 питань, за результатами підготовлено 8 наказів;
  • укладено 20 договорів на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг;
  • укладено 2 договори та 1 додаткову угоду на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
  • опрацьовано та надано відповіді на 7 звернень з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торгівельної мережі;
  • опрацьовано матеріалів у кількості 22 одиниці за результатами яких підготовлено проєкти рішень виконавчого комітету про усунення наслідків порушень Правил благоустрою території міста Запоріжжя;
  • забезпечено виконання рішень виконавчого комітету щодо демонтажу  14 незаконно розташованих об’єктів;
  • опрацьовано 16 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття та видано 15 ордерів на проведення планового/аварійного розриття.

Відповідно до  договорів департаменту з підрядними організаціями:

  • встановлено 8 лав та 8 урн;
  • виконано роботи з нанесення дорожньої розмітки, а саме ліній  – 320 м;
  • виконано прочищення  мереж зливової каналізації гідродинамічним методом -  295 м.