02.12.2025 08:30
Понад 25 тисяч звернень на «15-80» у листопаді
Запоріжці звертаються з найболючішими питаннями: наслідки ворожих атак, проблеми з магістральними мережами та світлом.
Контакт Центр 1580 КП "ЦУІТ" працює цілодобово. Оператори приймають звернення, аналітики відслідковують виконання робіт після звітів виконавців. І все це для того, щоб запоріжці не залишалися наодинці з проблемами.
З початку року кількість звернень, що зареєстровані в системі контакт-центру, сягнула 124 тисяч. Протягом листопада зареєстровано 25 273 звернення зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг. Також протягом листопада оператори контакт-центру надали 953 консультації.
Традиційно найактуальнішими були проблеми з інженерними мережами (11712), службою обслуговування електромереж (4468), магістральними водоводами (2609), надзвичайними ситуаціями (1468). А ще зареєстровано 213 подяк на адресу самого контакт-центру та надавачів послуг.
Передати звернення можна за допомогою електронних сервісів та за номерами телефонів:
1580 (зі стаціонарного)
(061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80
сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/
чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot
Поділитись
Дізнайтеся також
02/12/2025
Захід у Міжнародний день боротьби зі СНІДом
02/12/2025
У Запоріжжі є електронна мапа укриттів
01/12/2025
Адаптивний захід «Повернення через танець»
01/12/2025
Тріумф студії "Едельвейс" в Італії
Усі новини