11.12.2025 13:15
Контакт-центр зареєстрував понад 4700 звернень
Контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» працює цілодобово. Оператори приймають звернення для того, щоб запоріжці не залишалися наодинці з проблемами. Після прийняття заявки одразу потрапляють до виконавців послуг для реагування та відповідей.
Контакт-центром «15-80» КП «ЦУІТ» за 10 днів грудня зареєстровано 4731 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі передано в роботу виконавцям послуг для реагування та відповідей
Проблеми, що порушувались у зверненнях, найчастіше стосувалися:
- Інженерних мереж – 1812;
- Служби обслуговування електромереж – 1083;
- Магістральних водоводів - 624 .
Протягом цього періоду отримано 72 подяки.
Так за 10 днів грудня вже надано 6167 консультацій. Переважна більшість – з приводу електромереж. На ці питання прийшлося більше половини наданих консультацій - 3518.
Зазначимо, з початку року в системі контакт-центру «15-80» зареєстровано понад 129 тисяч звернень.
Нагадуємо, що передати звернення можна цілодобово, через електронні сервіси або за номерами телефонів:
- 1580 (зі стаціонарного);
- (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
- сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/ ;
- чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot .
Поділитись
Дізнайтеся також
11/12/2025
Молодь може впливати на роботу міста
10/12/2025
Не чіпайте підозрілі предмети
10/12/2025
Надання соціальних послуг ВПО
Усі новини