Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

11.12.2025 13:15

Контакт-центр зареєстрував понад 4700 звернень

3ebc5e42-e693-4e87-b2ef-0bdf9e3c06c2.jpg

Контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» працює цілодобово. Оператори приймають звернення для того, щоб запоріжці не залишалися наодинці з проблемами. Після прийняття заявки одразу потрапляють до виконавців послуг для реагування та відповідей.

Контакт-центром «15-80» КП «ЦУІТ»  за 10 днів грудня зареєстровано 4731 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі передано в роботу виконавцям послуг для реагування та відповідей

Проблеми, що порушувались у зверненнях, найчастіше стосувалися:    

  • Інженерних мереж – 1812;
  • Служби обслуговування електромереж – 1083;      
  • Магістральних водоводів - 624 .       

Протягом цього періоду отримано 72 подяки.

Так за 10 днів грудня вже надано 6167 консультацій. Переважна більшість – з приводу електромереж. На ці питання прийшлося більше половини наданих консультацій - 3518.

Зазначимо, з початку року в системі контакт-центру «15-80» зареєстровано понад 129 тисяч звернень.

Нагадуємо, що передати звернення можна цілодобово, через електронні сервіси або за номерами телефонів: