Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

19.12.2025 16:00

Вдосконалюється робота зі зверненнями громадян

ce0707f3-1452-4a68-9cf6-9a1226558bb6.png

У Запорізькій міській раді триває робота над покращенням комунікації з мешканцями міста. 19 грудня відбувся тематичне навчання для посадовців і спеціалістів, відповідальних за організацію роботи зі зверненнями громадян та доступ до публічної інформації. 

Під час тренінгу "Удосконалення роботи зі звернення громадян в органах місцевого самоврядування та комунальних підприємствах" учасники розглянули нормативно-правову базу, яка регулює порядок прийому та опрацювання звернень громадян, зокрема вимоги Закону України «Про звернення громадян». Окремо обговорили строки розгляду звернень, правам заявників та аналізу типових помилок у роботі з документами.

Також було представлено статистичний звіт щодо роботи зі зверненнями громадян за 11 місяців 2025 року.

У межах навчання приділили увагу особливостям організації роботи зі зверненнями під час воєнного стану. Зокрема, про альтернативні форми комунікації з громадянами замість особистих прийомів, а також можливість надання відповідей через месенджери — за згодою заявників.

В рамках семінару сфокусували увагу на питанні організації роботи з письмовими зверненнями, проведенням особистого прийому громадян керівниками, підготовці управлінських документів та використання електронних петицій як інструменту взаємодії між владою і громадськістю.