23.12.2025 08:30
Понад 10 тисяч звернень надійшло на «1580»
За перші три тижні грудня до контакт-центру «1580» надійшло 10 454 звернення від запоріжців. Окрім цього, фахівці надали 12 905 консультацій з різних питань життєдіяльності міста.
Загалом з початку 2025 року в системі контакт-центру «1580» КП «ЦУІТ» зареєстровано майже 135 тисяч звернень, які стосувалися скарг, заяв та пропозицій містян.
Найчастіше люди повідомляли про проблеми з:
- інженерними мережами — 3 109 звернень;
- електромережами — 2 457;
- магістральними водоводами — 1 435;
- надзвичайними ситуаціями та фіксацією наслідків ворожих атак — 1 232;
- ліфтовим господарством — 651 звернення.
Також протягом року до контакт-центру надійшло 146 подяк на адресу операторів і на адресу надавачів комунальних послуг.
Нагадаємо, звернутися до Контакт-центру 1580 можна зручним способом:
- за номером 1580 (зі стаціонарного телефону);
- за телефонами: (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
- через офіційний сайт;
- за допомогою чат-бота «Запоріжжя 1580».
Контакт-центр 1580 працює цілодобово, без вихідних та перерв.
Поділитись
Дізнайтеся також
23/12/2025
Нові можливості для ветеранів
23/12/2025
3 тисячі адмінпослуг за тиждень
23/12/2025
Забезпечуємо рівний доступ до держпослуг
23/12/2025
Пенсійному фонду України — 35 років
22/12/2025
Щодо пільг по платі за землю та нерухомість
Усі новини