Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

22/03/2007

Рішення виконавчого комітету від 22.03.2007 № 90 «Про підсумки роботи комунальних підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста за 2006 рік»

Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання розпоряджень міського голови від 26.05.2005 №552р „Про підвищення ефективності управління комунальними підприємствами м.Запоріжжя”, від 16.01.2007 №14р „Про організацію перевірок фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності територіальної громади міста у 2007 році” для упорядкування і контролю за діяльністю комунальних підприємств та контролю за одержанням і використанням прибутку комунальними підприємствами міста Запоріжжя виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1.  Доповідну записку про підсумки роботи комунальних підприємств за 2006 рік взяти до відома (додається).
2.  Відмітити позитивну роботу підприємств: КП „Запорізьке міське інвестиційне агентство” (Овчаренко О.А.), КП „Запоріжська міська друкарня „Дніпровський металург” (Єреп О.І.), КП „Преса” (Шевцова О.І.), КП „Примула” (Красовська О.Б.), КП „Муніципальна телевізійна мережа” (Тупилко Р.П.), КП „Центральний парк культури та відпочинку” (Захаров В.О.).
3.  Керівникам виконавчих органів міської ради:
3.1. Щоквартально здійснювати моніторинг виконання фінансових планів підзвітними підприємствами комунальної власності міста.
3.2. Проаналізувати діяльність комунальних підприємств за І квартал 2007 року, виявити підприємства, які працюють неефективно. У разі виявлення таких підприємств ставити питання щодо доцільності їх існування.
3.3. Забезпечити виконання керівниками підзвітних комунальних підприємств рішення виконавчого комітету міської ради від 28.07.2005 №243 „Про затвердження Порядку поетапного створення та введення в дію єдиної автоматизованої системи управління фінансовими ресурсами комунальних підприємств” та рішення виконавчого комітету міської ради від 27.07.2005 №244 „Про затвердження Порядку структури, складу і компетенції органів управління підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста та контроль за його виконанням”.
3.4. Проаналізувати плановий рівень підвищення заробітної плати на підприємствах міста на ІІ півріччя 2007 року та надати до 01.06.2007 до головного економічного управління міської ради висновки та пропозиції щодо рівня фонду оплати праці на підприємствах міста.
3.5. Протягом ІІ півріччя 2007 року здійснити перевірки економічної діяльності підзвітних комунальних підприємств із залученням фахівців головного економічного управління, управління комунальної власності та фінансового управління міської ради.
4.  Керівникам комунальних підприємств міста розробити протягом ІІ кварталу 2007 року заходи оптимізації виробничої програми та перспективного розвитку підприємства та затвердити їх у заступника міського голови, який координує діяльність комунального підприємства.
5. Керівникам КП "ВРЕЖО №1" (Плечун А.М.), КП "ВРЕЖО №3" (Темякін І.П.), КП "ВРЕЖО №4" (Савцов І.К.), КП "ВРЕЖО №6" (Гавріков О.О.), КП "ВРЕЖО №7" (Жаров А.Ф.), КП "ВРЕЖО №9" (Калашник А.Г.); КП "ВРЕЖО №10" (Колесник Є.Я.), КП "ВРЕЖО №11" (Івасюк Л.М.), КП "ВРЕЖО №13" (Рябко О.М.) надати до 10.04.2007 плани роботи щодо введення в дію єдиної автоматизованої системи управління фінансовими ресурсами комунальних підприємств.
6. Керівникам КП „Примула” (Красовська О.Б.), КП „Управління капітального будівництва” (Сухомлин І.П.), КП „Запоріжринок” (Югаєв М.В.), КП „Запорізьке міське інвестиційне агентство” (Овчаренко О.А.), КП „Преса” (Шевцова О.І.), КП "Запоріжміськсвітло” (Шусь В.Г.), КП "ВРЕЖО №5" (Іщенко Л.Г.), ЗКАТП-082801 „Комунсантрансекологія” (Козак А.А.), КП ЗМЕ "Запоріжелектротранс" (Риженьких М.В.) втілити до 01.07.2007 єдину автоматизовану систему управління фінансовими ресурсами в частині бюджету руху грошових коштів та розпочати синхронізацію даних підприємства з консолідованим бюджетом руху грошових коштів комунальних підприємств.
7. Керівникам Концерну „Міські теплові мережі” (Лайтерман І.А.), КП „Водоканал” (Шинкар А.В.), КП "Зеленбуд" (Кауров В.Є.), КП „ЕЛУАШ” (Сіроус С.М.), КП „Градпроект” (Сидоренко Є.А.), КП "ВРЕЖО №2" (Шмалій Л.М.), КП „Сприяння” (Стецюк С.В.), КП "ВРЕЖО №8" (Забіяченко П.І.) втілити до 01.12.2007 єдину автоматизовану систему управління фінансовими ресурсами в частині бюджету доходів та витрат та розпочати синхронізацію даних підприємства з консолідованим бюджетом доходів та витрат комунальних підприємств.
8. Керівникам КП „Школярик" (Хортицька райадміністрація міської ради), КП „Управління капітального будівництва", КП „Запорізьке міське інвестиційне агентство" (Виконавчий комітет міської ради), КП „ВРЕЖО №5", КП „ВРЕЖО №13", КП “ВРЕЖО №6”, КП “ВРЕЖО №9” (Управління житлового господарства міської ради), СКП „Запорізька ритуальна служба" (Управління комунального господарства міської ради), КП „Запоріжринок", КП „Візит” (Управління з питань розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради), КП „Титан ” (Орджонікідзевська районна адміністрація міської ради), КП „ Комбінат комунальних підприємств Жовтневого району” (Жовтнева районна адміністрація), КП “Теплові мережі Комунарського району”, КП “Паркування” (Виконавчий комітет міської ради), КП ЦПКтаВ “Дубовий гай” (Управління з питань екології міської ради), КП “Градпроект” (Головне управління архітектури та містобудування міської ради), КП “Примула” (Управління охорони здоров'я міської ради) КП “Муніципальна телевізійна мережа” (Управління житлового господарства міської ради) виправити помилки, які були виявлені робочою комісією під час перевірки фінансово-господарської діяльності та до 01.07.2007 проінформувати з цього питання головне економічне управління міської ради.
9. Головному економічному управлінню міської ради:
9.1. Продовжити практику заслуховування фінансових планів комунальних підприємств на 2008 рік.
9.2. Встановити системний контроль за впровадженням в дію єдиної автоматизованої системи управління фінансовими ресурсами комунальних підприємств.
10. Управлінню комунальної власності міської ради разом з органами управління майном комунальних підприємств доповісти на черговому засіданні виконавчого комітету про хід ліквідації комунальних підприємств, які не звітують по показникам економічної діяльності, а саме:
- ДКП ГХ „Дружба” – Комунарська районна адміністрація міської ради;
- ДКП „Шкільний комбінат харчування” – Орджонікідзевська районна адміністрація міської ради;
- ДКВП „РСУВКХ”, ДКП „СЕМ”, ДКНВФ „Мікс”, ДКП „Родник”, ДКВП „Факел - 92” – управління комунального господарства міської ради;
- ДКПРТ „Осінь”, МКДП „Крос -2” , ДКПФ „Прометей”, ДКП сфери побуту „Лад'я”, ДКП побутового обслуговування „Стиль” – управління з питань розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради.
- ДКП „Екологія транспорту” – управління з питань екології міської ради.
11. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника головного економічного управління міської ради Новак Н.В. та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гриценка В.В.

Міський голова Є.Г.Карташов

Доповідна записка
про фінансово-господарську діяльність
комунальних підприємств за 2006 рік

На виконання рішень виконавчого комітету міської ради від 07.07.2004 № 258 “Про затвердження Порядку складання фінансового плану комунальним підприємством та контролю за його виконанням” та № 259 „Про затвердження Порядку та здійснення контролю за використанням прибутків, одержаних від фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств” головним економічним управлінням міської ради, посилаючись на фінансові звіти та фінансові плани проаналізовано роботу комунальних підприємств за 2006 рік та зроблено наступні висновки.
За 2006 рік дохід від реалізації продукції (робіт, послуг) 56 комунальних підприємств склав 670,8 млн.грн., що менше, ніж було заплановано на 12,1 млн.грн. та на 79,1 млн.грн., більше, ніж за аналогічний період минулого року. Результат від фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств за звітний період – прибуток – 7,0 млн.грн., що менше, ніж за аналогічний період минулого року на 9,0 млн.грн. Збитки склали 33,2 млн.грн., у тому числі за рахунок Концерну „Міські теплові мережі” (збиток 23,4 млн.грн.). Податок на прибуток за 2006 рік (нарахований згідно з деклараціями податку на прибуток комунальних підприємств) склав 7,5 млн.грн., що на 1,8 млн.грн. менше, ніж заплановано згідно з фінансовими планами та на 4,9 млн.грн. менше, ніж за аналогічний період минулого року (див. додаток 1).
На виконання рішення міської ради від 20.04.2005 №7 „Про встановлення для підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста розміру частки прибутку за результатами фінансово-господарської діяльності у 2005 році, яка підлягає зарахуванню до загального фонду бюджету міста” та на виконання рішення міської ради від 25.01.2006 №32 „Про встановлення для підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста розміру частки прибутку за результатами фінансово-господарської діяльності у 2006 році, яка підлягає зарахуванню до загального фонду бюджету міста” до міського бюджету перераховано 2,35 млн.грн. частки прибутку (див. додаток 2).
Планові показники чистого прибутку перевиконано наступними комунальними підприємствами: КП „Запорізьке інвестиційне агентство” (на 636,6 тис.грн); КП „Редакція газети „Запорозька Січ” (на 22,0 тис.грн); ЗМКП “друкарня “Дніпровський металург” (на 118,2 тис.грн.); КП „Преса” (на 97,9 тис.грн.); КП “Палац культури “Хортицький” (на 79,8 тис.грн.); КП „ВРЕЖО №1” (на 224,9 тис.грн.); КП „ВРЕЖО №5” (на 133,3 тис.грн.); КП „ВРЕЖО №11” (на 100,1 тис.грн.); КП “Ремонтно-експлуатаційне підприємство по обслуговуванню гуртожитків” (на 92,7 тис.грн.); КП „Муніципальна телевізійна мережа” (на 241,9 тис.грн.).
Сума збитків у звітному періоді складає 33,2 млн.грн. За результатами діяльності за 2006 рік одержано збитки по 13 підприємствах комунальної власності (23,2% від загальної чисельності підприємств), а саме: Концерн “Міські теплові мережі” (-23402,9 тис.грн.), ЗКП МЕ “Запоріжелектротранс” (-3554,2 тис.грн.), КП “Школярик” (-6,0 тис.грн.), КП “Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів” (-3307,8 тис.грн.), КП “Зірка” (-0,3 тис.грн.), КП “Кінотеатр “Космос” (-7,7 тис.грн.), КП “ВРЕЖО № 2,3,6,7,10,13” (-2261,7 тис.грн.), МКП “Основаніє” (-0,1 тис.грн.), ЗКАТП – 082801 “Комунсантрансекологія” (- 646,0 тис.грн.).
За 2006 рік проведено планові перевірки наступних підприємств: КП „Школярик” (Жук Т.І.), КП „Управління капітального будівництва” (Сухомлин І.П. ), КП „ВРЕЖО №10” (Колесник Є.Я. ), КП „ВРЕЖО №2” (Шмалій Л.М. ) , КП „Зеленбуд” (Кауров В.Є.), КП „Запорізьке міське інвестиційне агентство” (Овчаренко О.А.), КП „Запорізька ритуальна служба” (Нариженко О.О.), КП „Запоріжринок” (Югаєв М.В.), КП „ВРЕЖО №5” (Іщенко Л.Г.), КП „Титан" (Бобков К.М.), КП „Сприяння” (Стецюк С.В.), КП “ККП Жовтневого району” (Палаткін О.С.), КП “Паркування” (Вільяльд В.Г.), КП “Теплові мережі Комунарського району” (Муц В.Ю.), КП “ВРЕЖО №13” (Рябко О.М. ), КП “Візит” (Момот Д.В.), КП “ВРЕЖО №7” (Жаров А.Ф. ), КП “ЦПКтаВ “Дубовий гай” (Захаров В.О.), КП “ВРЕЖО №9” (Калашник А.Г. ), “ВРЕЖО №6” (Гавріков О.О.) , КП “Примула” (Красовська О.Б.), КП “Градпроект” (Сидоренко Є.А.), КП “Муніципальна телевізійна мережа” (Тупилко Р.П.) .
За результатами перевірок на деяких підприємствах виявлено:
- не відповідність бухгалтерського обліку Положенням (стандартам) бухгалтерського обліку та інших нормативних документів з питань організації бухгалтерського обліку в Україні;
- відсутність досконалого механізму відстеження відповідності фактичних витрат обсягам отриманих доходів від реалізації послуг;
- порушення Положення „Про порядок списання міської комунальної власності” затвердженої розпорядженням міського голови від 30.05.1997 №954р в частині списання основних засобів;
- помилки в частині безпідставного нарахування премій та інше.
На підставі аналізу діяльності комунальних підприємств головним економічним управлінням міської ради надано пропозиції щодо усунення зазначених недоліків.
Протягом звітного року на виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 28.07.2005 №244 „Про затвердження Порядку погодження структури, складу і компетенції органів управління підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста та контроль за його виконанням” головним економічним управлінням міської ради погоджено структуру, склад та компетенцію 56 комунальним підприємствам.
Середня заробітна плата на комунальних підприємствах станом на 01.01.2007 року становить 1100,3 грн., що на 21,2 % більше, ніж на початок року.
На виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 28.07.2005 №243 „Про затвердження Порядку поетапного створення та введення в дію єдиної автоматизованої системи управління фінансовими ресурсами комунальних підприємств” на 9 комунальних підприємствах (КП „ Запоріжринок”, Концерн „Міські теплові мережі”, КП „ВРЕЖО №2”, КП „Водоканал”, КП „ЕЛУАШ”, КРБП „Зеленбуд”, КП „ Градпроект”, КП „ВРЕЖО №8”, КП „Сприяння” ) впроваджено програму управління фінансовими ресурсами , що надає можливість комунальним підприємствам оперативно і в повній мірі контролювати доходи та витрати по всім структурним підрозділам підприємства. На теперішній час ведеться робота щодо поетапного створення та введення в дію єдиної автоматизованої системи управління фінансовими ресурсами комунальних підприємств ще на 8 комунальних підприємствах міста. В майбутньому к онсолідований бюджет комунальних підприємств міської ради стане інструментом інформування виконавчого комітету міської ради про те, наскільки ефективно підприємства комунальної власності виконують свої обов'язки щодо реалізації задач, встановлених планом.
КП «Водоканал» - монополіст в галузі водопостачання та водовідведення каналізаційних стоків у м. Запоріжжі. Підприємство забезпечує мешканців міста та частково області водою та очищає каналізаційні стоки.
Чисельність робітників на підприємстві – 3112 чоловік, середня заробітна плата складає 1019,46 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 38070,7 тис.грн.
Дебіторська заборгованість підприємства з початку року збільшилась на 8542,2 тис.грн., що свідчить про відсутність заходів щодо стягнення боргів з споживачів.
За результатами 2005-2006 років підприємство працювало прибутково. Так, доходи по підприємству за 2005 рік склали 120210,5 тис.грн, за 2006 рік – 143164,0 тис.грн., в тому числі доходи від реалізації води та прийняття стоків у 2005 році склали 150482,7 тис.грн. та у 2006 році – 142456,9 тис.грн., що становить відповідно 92,6% та 95,1%.від загальної суми доходів.
Слід відмітити, що доходна частина підприємства збільшується на 9,4% у порівнянні 2005-2006 років, при цьому витрати – на 15,3%, що негативно впливає на фінансовий результат, який у 2006 році склав 114,5 тис.грн, що менше, ніж у 2005 році на 7074,5 тис.грн. та на податок на прибуток, який зменшився на 2222,1 тис.грн. та за звітний рік склав – 4010,2 тис.грн.
Фактичний дохід від реалізації послуг у звітному періоді менше планового показника на 10443,5 тис.грн. Невиконання плану відбулося за рахунок зниження обсягів реалізації послуг населенню (на 8,5%), бюджетним організаціям (на 5,8%), промисловим підприємствам (на 5,9%).
Зниження обсягів реалізованої води на 6962,7 тис.м.куб. або 8,2%, послуг водопостачання та водовідведення підприємства відбулося у результаті припинення подачі гарячої води Концерном „Міські теплові мережі” постачальникам в літній період. За 2006 рік підприємством встановлено 28865 шт. приборів обліку води.
Витрати підприємства збільшуються на 100,4 тис.грн. від плануємих, за рахунок збільшення адміністративних витрат на 85,4 тис.грн., інших витрат на 3618,0 тис.грн., витрат на збут - 160,6 тис.грн., інших операційних витрат – 24,8 тис.грн., надзвичайних витрат – 47,2 тис.грн. Зменшується собівартість реалізованої продукції на 3159,5 тис.грн., фінансові витрати – на 935,4 тис.грн.
Підприємство витрачає прибуток на реконструкцію ЦОС 1 згідно умов договору ЕБРР.
Концерн „Міські теплові мережі” - основною метою діяльності є здійснення виробничо-технічної діяльності, спрямованої на надійне та безперебійне забезпечення споживачів тепловою енергією. Підприємство надає наступний спектр послуг: виробництво, транспортування та постачання теплової енергії.
За 2006 рік Концерном „Міські теплові мережі” на підставі договорів на відпуск теплової енергії та згідно з кількістю енергоносіїв, наданих постачальниками, споживачам реалізовано 2577165 Гкал теплової енергії, в т.ч. 1872149 Гкал (72,64%) на опалення та 705016 Гкал (27,36%) на гаряче водопостачання. Населенню відпущено 2111577 Гкал або 81,93%, бюджетним організаціям – 266613 Гкал або 10,35%, госпрозрахунковим організаціям – 198975 Гкал або 7,72% від загального корисного відпуску за звітний період.
Чисельність робітників на підприємстві – 2149 чоловік, середня заробітна плата складає 1161,0 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 29938,8 тис.грн.
Сума дебіторської заборгованості складає 70193,0 тис.грн., що на 26659,6 тис.грн. більше, ніж на початок звітного періоду.
Доходи від реалізації продукції за звітний період складають 270289,6 тис.грн., що на 45418,8 тис.грн. (на 20,2%) більше, ніж у 2005 році. Сума витрат складає 256609,3 тис.грн., що на 67593,4 тис.грн. (на 35,7%) більше, ніж за аналогічний минулий період. Слід відмітити, що у порівнянні 2005-2006 років доходна частина підприємства збільшується на 22,8%, при цьому витратна частина збільшується на 35,5%, що негативно вплинуло на фінансовий результат. У 2006 році підприємство отримало збиток у розмірі 23402,9 тис.грн.
КП “ВРЕЖО №№1- 11,13” , КП “РЕПОГ” - виконують роботи по утриманню і експлуатації 4036 житлових будинків загальною площею 10914,8 тис.кв.м., в тому числі житловий фонд комунальної власності 2785,3 тис.кв.м. (25,5%), приватизований житловий фонд 8129,5 тис.кв.м. (74,5%). За 12 місяців 2006 року площа, що знаходиться на обслуговуванні, збільшилась на 128,8 тис.кв.м.
Середньоспискова чисельність працюючих за звітний період склала 4565 чол. Укомплектованість кадрів 62%. Середня заробітна плата за звітний період становить 718 грн. У порівнянні з аналогічним періодом 2005 року заробітна плата працівників КП „ВРЕЖО” збільшилась на 32,7%. Питома вага заробітної плати та нарахувань в структурі собівартості склала 57,3%.
Фінансовими планами житлових підприємств на 2006 рік передбачена доходна частина в сумі 93945,4 тис.грн., витратна частина в сумі 93482,9 тис.грн., тобто фінансовий результат роботи житлових підприємств повинен мати прибуток у розмірі 462,5 тис.грн. (КП „ВРЕЖО №1-3, 5, 7-9, 11” ).
По підсумкам роботи за 2006 рік одержано доходів від реалізації послуг по обслуговуванню житла в сумі 96113,0 тис.грн., що на 3396,4 тис.грн. більше, ніж заплановано на звітний період. Збільшення цієї частини доходів сталося за рахунок прийняття в комунальну власність відомчого житлового фонду, що не передбачено фінпланами підприємств. В итратна частина по фінансовим звітам за 2006 рік склала 97410,1 тис.грн., що більше планової на 3927,2 тис.грн.
По підсумкам роботи за 2006 рік КП „ВРЕЖО №1, 4, 5, 8, 9, 11” , „РЕПОГ” одержали чистий прибуток у сумі 713,6 тис.грн., КП „ВРЕЖО №№2, 3, 6, 7, 10, 13” одержали збиток в сумі 2261,7 тис.грн.
Збитковість КП „ВРЕЖО №2, 3, 6, 7, 10,13” пояснюється :
-  сплатою непередбачених штрафних санкцій (КП „ВРЕЖО №6”);
-  перевиконанням запланованих робіт та придбання матеріалів для поточного ремонту житлового фонду (КП „ВРЕЖО №2, 3, 7, 13” );
-  збитковістю підпорядкованого підрозділу „Банно-пральний комбінат” (КП „ВРЕЖО №10”);
-  підвищенням вартості паливно-мастильних матеріалів, енергоносіїв та підвищенням заробітної плати.
КАТП-082801 „Комунсантрансекологія” - г оловними напрямками діяльності підприємства є: вивезення твердих побутових відходів, рідких нечистот.
Чисельність робітників на підприємстві – 270 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007р. складає 1041,1 грн., фонд оплати праці за поточний рік склав 3373,2 тис.грн., що складає 25,6% від загальної суми витрат.
Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги на підприємстві з початку року збільшилась на 637,6 тис.грн., кредиторська заборгованість за послуги зменшується на 217,7 тис.грн.
Доходи підприємства за 2006 рік у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зростають на 3552,2 тис.грн. (або на 39,6%), а витрати − на 47,5%, фінансовий результат підприємства за 2006 рік збиток у розмірі 646,0 тис.грн.
Доходи підприємства по факту більше, ніж по плану на 1646,38 тис.грн. або на 15,1%, при цьому витрати підприємства збільшилися на 2292,38 тис.грн. (або на 21,1%).
Тариф з урахуванням фактичних витрат на вивезення рідких нечистот становить 19,16 грн. за 1м 3 (без рентабельності, з ПДВ). Застосування підприємством середнього тарифу у розмірі 16,78 грн. приводить до отримання збитків за 1м 3 рідких нечистот у розмірі 2,38 грн.
КП ЗМЕ „Запоріжелектротранс” – підприємство здійснює перевезення населення міста Запоріжжя міським електротранспортом.
Чисельність робітників на підприємстві – 2203 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007р. складає 887,23 грн., фонд оплати праці у 2006 році склав 23454,7 тис.грн.
Сума дебіторської заборгованості складає 905,9 тис.грн., що на 17,4 тис.грн. менше, ніж на початок звітного періоду. Поточні зобов'язання на 01.01.2007 року складають 25620,1 тис.грн., що на 1913,6 тис.грн. більше, ніж на початок періоду.
У 2006 році дохід від реалізації продукції зменшився на 536,5 тис.грн. у порівнянні з 2005 роком. Витрати підприємства у звітному періоді зросли на 487,3 тис.грн. (на 0,9%) за рахунок підвищення мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги.
У звітному періоді підприємство отримало доходів від реалізованої продукції на 1823,1 тис.грн. більше, ніж за планом, за рахунок отримання додаткових доходів: від реклами, надання автопослуг.
Фактичні витрати у звітному періоді більше, ніж заплановані на 1852,7 тис.грн. в тому числі: собівартість реалізованої продукції збільшилась на 481,4 тис.грн. (у зв'язку зі зростанням витрат на запасні частини, матеріали, електроенергію), адміністративні витрати зменшились на 631,3 тис.грн. (зменшення витрат на оплату праці за рахунок зменшення чисельності персоналу); інші операційні витрати збільшились на 1328,7 тис.грн. (непередбачені планом економічні санкції – 88,4 тис.грн., перерахування коштів КП „РЕПОГ” – 63,7 тис.грн., витрат на роботи з реконструкції – 376,7 тис.грн.,) інші витрати збільшились на 560,3 тис.грн. (збільшення витрат на утримання бази відпочинку на 245,5 тис.грн., пов'язане із зростанням вартості електроенергії, послуг, зростанням заповнюваності бази, на виплату пенсій на 257,6 тис.грн.).
СКП „Запорізька ритуальна служба” - основна діяльність підприємства – організація ритуального обслуговування у м.Запоріжжі. Підприємство надає населенню 103 види ритуальних послуг, пов'язаних з захороненням померлих громадян та благоустроєм могил.
Чисельність робітників на підприємстві – 181 чоловік, середня заробітна плата по підприємству на 01.01.2007р. складає 799,2 грн., фонд оплати праці за поточний рік склав 1735,9 тис.грн.
Дебіторська заборгованість підприємства за товари, роботи, послуги з початку року зменшилась на 5,7 тис.грн. На підприємстві відсутні довгострокові та короткострокові кредити банків.
Підприємством не виконуються планові показники, а саме: доходи підприємства зменшуються на 5,9%, а витрати збільшуються на 3,6%, що негативно впливає на фінансовий результат, який за звітний період склав 59,9 тис.грн., що на 405,8 тис.грн менше, ніж заплановано.
КП „Запорізьке міське інвестиційне агентство” - основним видом діяльності підприємства є діяльність у сфері зовнішньої реклами, розповсюдження і обслуговування рекламної інформації.
Чисельність робітників на підприємстві – 36 чоловік, середня заробітна плата складає 2062,5 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 900,7 тис.грн.
Дебіторська заборгованість підприємства з початку року (01.01.2006) збільшилась на 122,0 тис.грн, за рахунок недоотримання у повному обсязі грошових коштів від замовників. Найбільшу долю в пасиві балансу займає нерозподілений прибуток – 80,4% (3671,5 тис.грн.), що свідчить про відсутність залежності підприємства від зовнішніх кредиторів.
Протягом 2005 – 2006 років підприємство працювало прибутково. Так, доходи по підприємству за 2005 рік склали 5225,6 тис.грн, за 2006 рік – 7066,9 тис.грн. У порівнянні років підприємство збільшує чистий прибуток на 28,2% та податок на прибуток – на 30,8%.
Фактична сума доходів за 2006 рік склала 7066,9 тис.грн., що більше, ніж по плану на 1990,5 тис.грн. або на 39,2%. При цьому витрати підприємства у порівнянні з планом збільшуються на 1353,9 тис.грн., або на 50,1% за рахунок збільшення витрат на виготовлення соціальної реклами на 51,6 тис.грн., витрат на безкоштовну передачу товарно-матеріальних цінностей виконавчому комітету міської ради – на 24,3 тис.грн. та інше.
Але слід відмітити, що у 2006 році у порівнянні з минулим роком підприємством збільшено розмір надходжень до бюджету, а саме: розмір податку на прибуток – на 287,8 тис.грн. (на 45,6%), частку відрахування за результатами діяльності – на 347,6 тис.грн. (на 23,1 %).
КП „Управління капітального будівництва” - метою діяльності підприємства є виконання завдань з будівництва і введення в дію виробничих потужностей та об'єктів на замовлення міської ради, юридичних та фізичних осіб. На теперішній час 70% послуг, які надаються підприємством з організації будівництва та технічного нагляду складають послуги на замовлення міської ради з будівництва об'єктів, що фінансуються за рахунок бюджету розвитку міста та інших бюджетів.
Чисельність робітників на підприємстві – 121 чоловік, середня заробітна плата складає 1554,89 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 2257,7 тис.грн.
Дебіторська заборгованість підприємства збільшилась з початку року на 209,3 тис.грн., за рахунок несвоєчасної оплати за виконані роботи. Незавершене будівництво займає найбільшу долю в активі балансу – 722487,5 тис.грн. (93,3%).
Протягом 2005 – 2006 років підприємство працювало прибутково. У порівнянні з планом фактична доходна частина підприємства зменшується на 1322,7 тис.грн., у зв'язку зі зменшенням обсягу фінансування. Витрати підприємства зменшується на 761,4 тис.грн., за рахунок зменшення собівартості реалізованої продукції на 347,4 тис.грн. та інших витрат – на 190,0 тис.грн. При цьому чистий прибуток у порівнянні з планом зменшується на 719,2 тис.грн. та за 2006 рік становить 578,8 тис.грн. Підприємство зменшує надходження до міського бюджету, а саме: податок на прибуток – у 2,0 рази та частку відрахування за результатами діяльності – у 3,4 рази. У зв'язку з погіршенням фінансового стану та недофінансуванням у повному обсязі з Державного бюджету будівництва мостів через р.Дніпро було внесено зміни до рішення міської ради від 25.01.2006 №32 „Про встановлення для підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста розміру частки прибутку за результатами фінансово-господарської діяльності у 2006 році, яка підлягає зарахуванню до загального фонду бюджету міста” та встановлено у ІV кварталі розмір частки відрахувань для КП «УКБ» 0 % від чистого прибутку.
КП „Паркування” - підприємство надає послуги по справлянню паркувального збору та наданню послуг платних стоянок для автотранспорту.
Чисельність робітників на підприємстві – 117 чоловік, середня заробітна плата складає 420,44 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 590,3 тис.грн.
У порівнянні 2005 -2006 років дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) збільшився на 5,2%, витрати на собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) збільшилися на 42,1%, що свідчить про непропорційне зростання доходів та витрат підприємства.
Загальна сума доходів за 2006 рік більше доходу за аналогічний період минулого року на 14,1 тис.грн. або на 9,3%. При цьому витрати підприємства зросли на 24,6 тис.грн., що призвело до зменшення чистого прибутку на 10,5 тис.грн.
За результатами фінансово-господарської діяльності протягом 2006 року КП “Паркування” витрачає чистий прибуток наступним чином: 29,3 тис.грн. – частка відрахування, 29,3 тис.грн. – будівництво автостоянок.
Доходи підприємства за 2006 рік склали 1335,5 тис.грн., що більше, ніж по плану на 208,0 тис.грн. (18,4%). Витрати підприємства за звітний період склали 1276,9 тис.грн., що більше, ніж заплановано на 261,5 тис.грн. (25,8%). Це свідчить про непропорційне зростання доходної частини відносно витрат, що негативно вплинуло на фінансовий результат, податок на прибуток та частку відрахування за результатами діяльності, а саме: фінансовий результат (чистий прибуток) менше плану на 53,5 тис.грн., податок на прибуток – на 6,5 тис.грн., відрахування частки прибутку – на 26,9 тис.грн.
КП „Градпроект” - п ідприємство виконує проектні, проектно - вишукувальні, топографо-геодезичні та землевпорядні роботи, надає послуги населенню і юридичним особам в сфері архітектури при узаконенні об'єктів нерухомості та при узгодженні документів.
Чисельність робітників на підприємстві – 107 чоловік, середня заробітна плата складає 1473,99 грн., фонд оплати праці 2006 рік склав 1892,6 тис.грн.
На підприємстві відсутні довгострокові та короткострокові кредити банків. Нерозподілений прибуток займає найбільшу долю в пасиві балансу – 54,5%, що свідчить про відсутність залежності підприємства від зовнішніх кредиторів.
Загальна сума доходів за 2006 рік більше показника аналогічного періоду минулого року на 787,9 тис.грн. або на 24,1%. При цьому витрати підприємства зросли на 1058,6 тис.грн. (38,9%), що призвело до зменшення чистого прибутку на 270,6 тис.грн. (50,3%), який на кінець звітного періоду склав 274,3 тис.грн.
Доходи підприємства за 2006 рік склали 4015,7 тис.грн., що більше, ніж по плану на 1204,2 тис.грн. (42,3%). Витрати підприємства за звітний період склали 3777,4 тис.грн., що більше, ніж по плану на 1282,2 тис.грн. (51,4%). Витрати підприємства зросли за рахунок збільшення витрат на оплату праці – на 6,9%, відрахування на соціальні заходи – на 5,0%, нарахування суми амортизаційних відрахувань – на 22,1% (введення в експлуатацію основних засобів). Непропорційне зростання доходної частини відносно витрат негативно впливає на фінансовий результат, а саме – чистий прибуток у порівнянні з планом зменшився на 78,0 тис.грн. та звітний період склав 274,3 тис.грн.
Підприємству за 2006 рік нарахована частка прибутку у сумі 164,6 тис.грн., що менше, ніж по плану на 47,6 тис.грн. (22,1%). На розвиток виробництва підприємством витрачено 160,3 тис.грн.
КП „Преса” - основною діяльністю підприємства є роздрібна торгівля друкованими виданнями. Торгівельна мережа підприємства розширена до 130 кіосків.
Чисельність робітників на підприємстві – 198 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 617,76 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 1467,8 тис.грн.
У 2006 році поточні зобов'язання зросли на 9,0% та на кінець звітного періоду складають 829,6 тис.грн. Нерозподілений прибуток займає найбільшу долю в пасиві балансу – 57,4%, що свідчить про відсутність залежності підприємства від зовнішніх кредиторів.
У 2006 році дохід від реалізації продукції збільшився на 455,4 тис.грн. у порівнянні з минулим роком, за рахунок розширення асортименту товару та додаткових договорів. Витрати підприємства у звітному періоді зросли на 546,7 тис.грн. (на 4,5%) за рахунок підвищення мінімальної заробітної плати, цін на комунальні послуги.
Доходна частина підприємства у звітному періоді зросла на 924,4 тис.грн (на 7,6%), ніж заплановано та складає 13052,0 тис.грн., витрати підприємства зросли на 825,9 тис.грн. (на 6,9%) та складають 12757,0 тис.грн. Собівартість виробничої продукції збільшилась на 685,1 тис.грн. за рахунок збільшення цін постачальників та збільшення товарообігу. За звітний період підприємство перерахувало частку прибутку у сумі 147,45 тис.грн., що більше, ніж по плану на 48,9 тис.грн. На розвиток виробництва підприємством витрачено 177,7 тис.грн.
КП „Запоріжринок” – основною метою діяльності підприємства є організація роботи комунальних ринків міста через забезпечення потреб громадян і юридичних осіб в продукції та послугах підприємства. До складу КП „Запоріжринок” входить 8 ринків: Критий, Центральний, Малий, Космічний, Хортицький, Заводський, ринок Соцміста та Торговельний майданчик Шевченківського району.
Чисельність робітників на підприємстві – 159 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 1006,18 грн., фонд оплати праці у 2006 року склав 1919,8 тис.грн.
Поточні зобов'язання на кінець 2006 року складають 3777,3 тис.грн, що на 58,8% більше, ніж на початок звітного періоду, за рахунок збільшення кредиторської заборгованості за товари роботи та послуги на 1372,9 тис.грн. та взяття короткострокового кредиту у розмірі 200,0 тис.грн.
Доходи підприємства за звітний період склали 7372,5 тис.грн., у порівнянні з планом вони збільшуються на 300,5 тис.грн. (4,2%).
Фактичний показник ринкового збору за 2006 рік становить 3510,6 тис.грн., що на 53,4 тис.грн. менше, ніж заплановано. Невиконання планового завдання пов'язано із зменшенням кількості підприємців по реалізації плодоовочевої продукції на ринках КП “Запоріжринок”. Витрати підприємства збільшуються на 554,1 тис.грн. (8,7%) і складають 6949,4 тис.грн. Слід відмітити, зростання показників собівартості за звітний період на 7,2% відбулося у зв'язку зі збільшенням витрат на електроенергію за рахунок введення в експлуатацію нових кіосків і торгівельних палаток та зростання витрат на оплату праці. За результатами господарської діяльності за 2006 рік чистий прибуток підприємства становить 423,1 тис.грн. За рахунок отриманого прибутку підприємство фінансує будівництво торгових кіосків по вул. 40 років Радянської України (Критий ринок), а також проектні роботи по реконструкції Центрального ринку.
КРБП „Зеленбуд” - основною метою діяльності підприємства є виконання комплексу робіт по капітальному та поточному озеленінню, утримання зелених насаджень на території міста Запоріжжя.
Чисельність робітників на підприємстві – 260 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007р. складає 992,4 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 3096,4 тис.грн.
Фактична доходна частина підприємства у порівнянні 2005-2006 років збільшується на 1573,6 тис.грн. (або на 27,6%). Витрати підприємства збільшуються на 1476,4 тис.грн. (або на 25,5%).
Валовий прибуток підприємства за 2006 рік склав 1462,4 тис.грн., чистий прибуток – 2,5 тис.грн., що на 97,2 тис.грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Доходи підприємства збільшилась на 1542,3 тис.грн. або на 26,9%, ніж було заплановано, при цьому витрати підприємства зросли на 1854,8 тис.грн. або на 34,3%, що негативно вплинуло на фінансовий результат.
КП „Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів” - основними видами діяльності підприємства є: будівництво, поточний, капітальний ремонт та утримання автомобільних і зливних систем шляхів міста, надання ремонтних, транспортних послуг юридичним та фізичним особам та ін.
Загальна площа шляхів у місті Запоріжжі з твердим покриттям становить 6900 тис.м.кв.
За 2006 рік підприємством виконано робіт на суму 40486,3 тис.грн.:
-  утримання – 13,2 тис.грн.;
-  поточним ремонтом – 25,5 тис.грн.;
-  виконано інших робіт та послуг – 757,8 тис.грн.;
-  реалізація матеріалів – 1035,7 тис.грн.;
-  по замовникам: для бюджетних організацій − 36849,6 тис.грн., інші організації − 2602,7 тис.грн.
Чисельність робітників на підприємстві – 507 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007р. складає 1138,1 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 6924,1 тис.грн.
Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги на підприємстві за 2006 рік складає 4552,2 тис.грн., що менше на 2047,0 тис.грн., ніж на початок року. На підприємстві наявні короткострокові кредити банків – 40,3 тис.грн. Протягом 2006 року кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги зменшилася на 1332,3 тис.грн. (або на 29,7%) та на 01.01.2007 р. складає 3150,4 тис.грн. Загальна сума поточних зобов'язань складає 5743,3 тис.грн.
За 2006 рік доходи підприємства склали 36296,6 тис.грн, що більше, ніж по плану на 6846,6 тис.грн. (або на 23,2%), за рахунок цільового фінансування в розмірі 2208,0 тис.грн. Витрати підприємства у порівнянні з планом збільшуються на 10733,4 тис.грн. (або на 37,2%). Підприємством планувалося отримати прибуток у розмірі 579,0 тис.грн., але фактично отримано збиток – 3307,8 тис.грн.
КП „Запоріжміськсвітло” - г оловною метою діяльності підприємства є виконання робіт по експлуатації, утриманню та капітальному ремонту електромереж зовнішнього освітлення міста, архітектурно-декоративного освітлення, підземних переходів та інших об'єктів, що спеціалізуються по передачі електроенергії.
Чисельність робітників на підприємстві – 152 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007р. складає 1175,5 грн., фонд оплати праці за поточний рік склав 2144,1 тис.грн.
На підприємстві відсутні довгострокові та короткострокові кредити банків. Кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги складає 2986,4 тис.грн., за 2006 рік вона зросла на 152,9 тис.грн. Загальна сума поточних зобов'язань складає 4021,0 тис.грн. Інший додатковий капітал займає суттєву долю в пасиві балансу – 77,5% (15320,8 тис.грн.).
Доходи підприємства за 2006 рік зменшилися на 912,0 тис.грн. (або на 10,1%) в порівняні з аналогічним періодом минулого року. Витрати зменшилися на 445,1 тис.грн. (або на 5,2%), чистий прибуток зменшився на 466,9 тис.грн.
У порівняні з планом загальна сума доходів за 2006 рік зменшилася на 7104,5 тис.грн., за рахунок зменшення інших доходів, а саме: надходжень від договірної діяльності підприємства (надання технічних умов, виділення автотранспорту на інші види послуг, які надаються підприємством). При цьому витрати підприємства зменшились на 6067,6 тис.грн. та склали 8064,5 тис.грн., у зв'язку з неповним погашенням сумнівних боргів підприємства, а саме – кредиторської заборгованості за електроенергію минулих років. Чистий прибуток склав 35,1 тис.грн., що менше, ніж по плану на 1036,9 тис.грн.
КП „Примула” - основним завданням КП „Примула” є забезпечення населення та закладів охорони здоров’я м.Запоріжжя медикаментами та засобами медичного призначення.
Чисельність робітників на підприємстві – 207 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 595,0 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 1477,9 тис.грн.
Дебіторська заборгованість підприємства з початку року зменшилась на 503,5 тис.грн.
Протягом 2005 – 2006 років підприємство працювало прибутково. Так, доходи по підприємству за 2005 рік склали 15799,6 тис.грн, за 2006 рік – 17633,4 тис.грн. У порівнянні аналогічних років збільшуються витрати підприємства з темпами росту 112,1%, при темпах росту доходів 111,6%. Це відбулося за рахунок зростання цін на матеріали, зростання мінімальної заробітної плати та дообладнання аптек. У порівнянні з 2005 роком фінансовий результат підприємства зменшується на 51,4 тис.грн., податок на прибуток – на 25,0 тис.грн.
Дохід від реалізації продукції за фактом більше планового показника на 2786,4 тис.грн. Перевиконання плану на 18,5% відбулося за рахунок збільшення товарообігу. Витрати підприємства збільшено на 18,7%, за рахунок збільшення собівартості реалізованої продукції на 19,6% та витрат на збут на 27,6%. За звітний період розмір податку становить 129,4 тис.грн., що більше, ніж по плану на 49,4 тис.грн. Чистий прибуток склав – 235 тис.грн. (101,2%).
За 2006 рік чистий прибуток підприємства було розподілено наступним чином: 58,7 тис.грн.- частка прибутку та 313,0 тис.грн. – на розвиток виробництва.
Комунальні підприємства, підпорядковані управлінню культури міської ради - основною метою діяльності палаців культури є задоволення соціальних та культурних потреб територіальної громади міста, розвиток самодіяльної народної творчості, організація відпочинку населення.
У 2006 році доходна частина комунальних підприємств, підпорядкованих управлінню культури, склала 3763,6 тис.грн., що більше, ніж у 2005 році на 35,7 тис.грн. Витратна частина за 2006 рік складає 3608,4 тис.грн., що на 73,8 тис.грн. менше, ніж за аналогічний минулий період (3682,2 тис.грн.). Чистий прибуток підприємств за 2006 рік склав 163,2 тис.грн., що більше, ніж у 2005 році на 110,0 тис.грн.
Фінансовими планами комунальних підприємств, підпорядкованих управлінню культури, на 2006 рік передбачена доходна частина у розмірі 3107,4 тис.грн. За підсумками роботи за 2006 рік підприємствами збільшено дохід на 656,2 тис.грн, ніж планувалось. Фактична витратна частина на 653,2 тис.грн. більше, ніж заплановано (2955,2тис.грн.). Чистий прибуток комунальних підприємств, підпорядкованих управлінню культури більше, ніж по плану на 11,0 тис.грн.
КП „Теплові мережі Комунарського району” - основним видом діяльності підприємства є проектної документації та здійснення авторського надзору за будівництвом теплових мереж.
Чисельність робітників на підприємстві – 20 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 1208,33 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 290,0 тис.грн.
Протягом 2005 – 2006 років підприємство працювало прибутково. Так, доходи по підприємству за 2005 рік склали 447,3 тис.грн, за 2006 рік – 577,6 тис.грн., що більше, ніж за аналогічний період минулого року на 130,3 тис.грн.
У порівнянні з планом загальна сума доходів за 2006 рік більше на 27,6 тис.грн., при цьому витрати підприємства збільшились на 169,5 тис.грн., що негативно вплинуло на фінансовий результат підприємства та відповідно на податок на прибуток, а саме: фінансовий результат зменшився на 41,9 тис.грн. (42,3%), а податок на прибуток – на 14,0 тис.грн. (42,4%).
На підприємстві відбулося суттєве відхилення показників фінансового звіту за 2006 рік від показників фінансового плану, а саме – зростання витрат на оплату праці на 43,4%, при рості мінімальної заробітної плати на 14,3% та амортизації основних засобів у 2,5 рази (безкоштовна передача основних засобів).
КП „Теплові мережі Заводського району” - основною метою діяльності підприємства є ремонт котлів, обладнання котельних, центральних теплових пунктів та нестандартного обладнання та інше.
Чисельність робітників на підприємстві – 16 чоловік, середня заробітна плата складає 772,40 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 148,3 тис.грн.
Підприємство у 2005 році працювало збитково, але у 2006 році підприємство отримало прибуток у сумі 17,5 тис.грн. Це відбулося за рахунок підвищення доходної частини у 2,8 та витратної 2,1 рази.
Дохід від реалізації продукції за фактом більше планового показника на 211,4 тис.грн. Перевиконання плану у 2,6 рази відбулося за рахунок збільшення попиту на послуги. Витрати підприємства збільшено у 2,5 рази, за рахунок збільшення собівартості реалізованої продукції у 4,5 рази. Підприємством не планувалося перерахувати податок на прибуток у 2006 році, але по факту до міського бюджету надійшло 2,7 тис.грн.
За 2006 рік чистий прибуток підприємства витрачено на придбання основних засобів.
КП «Запорізька міська друкарня „Дніпровський металург” - основною метою діяльності підприємства є виконання всіх видів видавничої, поліграфічної та іншої діяльності на договірних засадах з усіма підприємствами та організаціями міста, області, забезпечення друкованою продукцією потреб народного господарства і населення м. Запоріжжя, області та інших регіонів країни.
Чисельність робітників на підприємстві – 38 чоловік, середня заробітна плата складає 847,81 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 386,6 тис.грн.
Доходи підприємсва за 2006 рік в порівнянні з минулим роком збільшились на 51,0%, витрати – на 43,8%. Підприємство у 2006 році отримало прибуток у сумі 122,2 тис.грн., що більше у 2,8 рази, ніж за минулий рік. Підприємством було перераховано до міського бюджету податку на прибуток у сумі 40,8 тис.грн., що більше, ніж за аналогічний період минулого року у 2,8 рази.
Дохід від реалізації продукції за 2006 рік більше планового показника на 647,1 тис.грн. Витрати підприємства збільшено на 78,5%, за рахунок збільшення собівартості реалізованої продукції на 71,0% та інших витрат. Підприємством планувалося перерахувати податок на прибуток у розмірі 1,4 тис.грн., але по факту перераховано у 29,1 рази більше, ніж заплановано.
За 2006 рік чистий прибуток підприємства витрачено на придбання основних засобів у сумі 81,2 тис.грн.
КП “Редакція газети „Запорозька Січ” - головною метою діяльності підприємства є інформування населення міста Запоріжжя, Запорізької області і України про роботу Запорізької міської ради, її виконавчих органів ради, про діяльність інших вищих органів державної влади, поточні події, соціальні, економічні та політичні проблеми міста.
Чисельність робітників на підприємстві – 34 чоловіка, середня заробітна плата складає 1045,1 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 426,4 тис.грн.
Підприємство у 2005 році працювало збитково, але у 2006 році підприємство отримало прибуток у сумі 26,0 тис.грн. Це відбулося за рахунок підвищення доходної частини на 46,7% та витратної 23,1%.
Дохід від реалізації продукції за фактом більше планового показника на 259,2 тис.грн. Перевиконання плану на 16,5% відбулося за рахунок збільшення попиту на послуги. Витрати підприємства збільшено на 14,3%, за рахунок збільшення собівартості реалізованої продукції на 3,3%, адміністративних витрат на 24,6%. Підприємством не планувалося перерахувати податок на прибуток у 2006 році, але по факту до міського бюджету надійшло 39,3 тис.грн.
„Сприяння” - головною метою діяльності підприємства є створення належних умов для розвитку малого і середнього бізнесу шляхом надання відповідних послуг.
Чисельність робітників на підприємстві – 10 чоловік, середня заробітна плата складає 654,17 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 78,5 тис.грн.
Доходи по підприємству за 2006 рік становлять 349,5 тис.грн., що більше, ніж за минулий рік на 278,8 тис.грн. Фінансовий результат – чистий прибуток – 36,9 тис.грн. Чистий прибуток підприємство розподіляє наступним чином: 9,2 тис.грн. – частка відрахувань з прибутку, 16,3 тис.грн. – на придбання основних засобів.
Дохід від реалізації продукції за фактом більше планового показника на 144,4 тис.грн. Перевиконання плану на 94,1% відбулося за рахунок збільшення обсягів робіт.
КП “Запорізьке бюро технічної інвентаризації” – підприємство надає послуги з юридичних питань.
Чисельність робітників на підприємстві – 2 чоловіка, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 933,33 грн., фонд оплати праці за 2006 року становить 22,4 тис.грн.
Доходна частина підприємства за 2006 рік складає 33,7 тис.грн., у тому числі:
Чистий дохід (виручка) від
реалізації продукції 0,0 тис.грн. (0,0%),
суми одержаних грантів і субсидій 33,7 тис.грн. (100,0%).
Витратна частина підприємства за 2006 рік складає 32,2 тис.грн., у тому числі:
адміністративні витрати 31,6 тис.грн. (98,1%),
податок на прибуток 0,6 тис.грн. (1,9%).
КП НПФ „КОММІТ” - метою діяльності підприємства є розробка, впровадження та супроводження автоматизованої системи організаційного управління Запорізької міської ради та інших юридичних осіб.
Чисельність робітників на підприємстві – 11 чоловік, середня заробітна плата складає 505,3 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 66,6 тис.грн.
Дебіторська заборгованість підприємства за товари, роботи, послуг з початку 2006 року збільшилась на 105,1 тис.грн. Кредиторська заборгованість підприємства з початку року збільшилась на 163,2 тис.грн.
За 2006 рік загальна сума доходів підприємства у порівнянні з 2005 роком менше на 197,3 тис.грн., у зв’язку із зменшенням обсягів робіт. При цьому витрати підприємства зменшуються на 110,6 тис.грн., що негативно вплинуло на надходження до міського бюджету та фінансовий результат підприємства, а саме: фінансовий результат зменшився на 86,7 тис.грн. та надходження до міського бюджету на 17,1 тис.грн.
Дохід від реалізації продукції за 2006 рік менше планового показника на 13,4 тис.грн., витрати підприємства зменшено на 26,2 тис.грн., податок на прибуток менше на 22,1 тис.грн., фінансовий результат на - 65,0 тис.грн.
За 2006 рік підприємство отримало чистого прибутку у сумі 6,5 тис.грн., чим покрило збитки минулих років.
КП „Комбінат комунальних підприємств Жовтневого району” - основним видом діяльності підприємства є зовнішній благоустрій району, виготовлення металевих конструкцій, малих архітектурних форм.
Чисельність працюючих на підприємстві – 7 чоловік. Загальні витрати на оплату праці за 2006 рік складають 31,7 тис.грн. Середня заробітна плата на 01.01.2007 року складає 377,38 грн.
На 01.01.2007 року дебіторська заборгованість на підприємстві складає 53,9 тис.грн., що на 12,8 тис.грн. більше, ніж на початок звітного періоду. У звітному періоді підприємство отримало довгострокові зобов’язання у розмірі 3,5 тис.грн. (отримали грошову допомогу у фізичної особи).
Доходи від реалізації продукції за звітній період складають 50,9 тис.грн., що на 274,6 тис.грн. менше, ніж у 2005 році. У звітному періоді сума витрат складає 132,0 тис.грн., що на 143,6 тис.грн. менше, ніж у попередньому періоді. Пропорційне зменшення доходів відповідно витратам підприємства, пояснюється зменшенням на підприємстві обсягів виконаних робіт, у зв’язку із неможливістю підприємства виграти тендер (цінова неконкурентоспроможність підприємства).
У порівняні з планом загальна сума доходів у 2006 році більше на 38,3 тис.грн. (на 25,7%), при цьому витрати підприємства збільшуються на 32,0 тис.грн. (32,0%), у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати. Слід відмітити, непропорційне зростання доходів відповідно витрат підприємства, негативно впливає на фінансовий результат.
КП “Комбінат комунальних підприємств Комунарського району” основною діяльністю КП „ККП Комунарського району” є зовнішній благоустрій району.
Чисельність робітників на підприємстві – 15 чоловік. Загальний фонд оплати праці за 2006 рік склав 123,3 тис.грн. Середня заробітна плата на підприємстві у звітному періоді складає 685,0 грн.
Чистий дохід комунального підприємства „Комбінат комунальних підприємств Комунарського району” від реалізації послуг у 2006 році (303,3 тис.грн.) збільшився на 81,4 тис.грн. (на 36,7%) у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. При цьому витрати підприємства зростають майже пропорційно доходам (на 81,6 тис.грн.), темпи росту витрат складають 137,0%.
За підсумками роботи підприємства у 2006 році у порівнянні з планом витрати зростають з більшими темпами (153,4%), ніж доходи (151,7%), що пояснюється віднесенням витрат за виконані роботи (по підготовці району до святкування Нового року та ін.) на звітній період, при цьому кошти будуть перераховані у наступному році. Чистий прибуток підприємства за підсумками 2006 року склав 1,2 тис.грн., що на 1,8 тис.грн. менше, ніж по плану.
КП “Мрія” - сфера громадського харчування, а також насичення ринку товарами та послугами. Підприємство здійснює: роздрібну торгівлю з лотків; виробництво сухарів, печива, пирогів, тістечок; надання складських послуг.
Чисельність робітників на підприємстві – 45 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 434,81 грн., що на 139,81 грн. (на 47,4%) більше, ніж на 01.01.2006 року (295 тис.грн).
Чистий прибуток підприємства за 2006 рік склав – 5,7 тис.грн., що на 2,9 тис.грн. більше, ніж у 2005 році (за рахунок збільшення обсягу надання послуг). При цьому темпи зростання доходів підприємства складають 161,5%, а витрат – 161,3%.
За результатами діяльності 2006 року КП „Мрія” одержало доходу від реалізації продукції у сумі 1257,5 тис.грн., що на 637,5 тис.грн. більше, ніж по плану. Темп росту складає 202,8% і пояснюється тим, що з 01.01.2006 року підприємство обслуговує учнів 1-4 класів сніданком.
КП “Школярик” - головною метою підприємства є задоволення громадських потреб у його продукції, роботах, послуг.
Чисельність робітників на підприємстві – 4 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 775,0 грн., фонд оплати праці за 2006 рік становить 37,2 тис.грн., що складає 53,1% від загальної суми витрат (70,1 тис.грн.).
У зв’язку ІІ півріччі 2006 року КП „Школярик” не здійснювало фінансово - господарської діяльності, тому за результатами 2006 року КП „Школярик” отримало доходів у сумі 70,1 тис.грн., витрати – 76,1 тис.грн. (у т.ч.: витрати у І півріччі 2006 року – 70,1 тис.грн., витрати у ІІ півріччі 2006 року – 6 тис.грн.), фінансовий результат – збиток – 6,0 тис.грн.
Комунальне підприємство “ТИТАН” - основною метою діяльності підприємства є обслуговування і утримання об’єктів комунального господарства Орджонікідзевсього району.
Середня чисельність робітників на підприємстві – 42 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 543,53 грн, фонд оплати праці у 2006 році склав 92,4 тис.грн.
За результатами роботи за 2006 рік сума доходу підприємства складає – 160,3 тис.грн., що на 210,2 тис.грн. менше, ніж за 2005 рік (370,5 тис.грн.) за рахунок зменшення обсягів робіт. Витрати підприємства при цьому зменшились на 290,6 тис.грн. (35,2%) в порівняні з аналогічним періодом 2005 року. Чистий прибуток підприємства за 2006 рік склав – 2,2 тис.грн., що на 62,7 тис.грн. менше, ніж по плану.
Комунальне спортивно-видовищне підприємство „Юність” - на майданчиках комунального спортивно-видовищного підприємства „Юність” проводяться учбово-тренувальні заняття команд вищої ліги по гандболу, міні-футболу, баскетболу. В палаці спорту „Юність” проводяться тренування по художній гімнастиці, атлетичний гімнастиці, настільному тенісу, аеробіки та інших спортивних секціях.
Чисельність робітників на підприємстві – 32 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 776,6 грн., фонд оплати праці за підсумками 2006 року склав 298,2 тис.грн.
На 01.01.2007 року КСВП „Юність” має довгострокове зобов’язання у сумі 0,8 тис.грн. (відстрочені податкові зобов’язання).
У порівнянні 2005- 2006 років дохід від реалізації продукції зменшився на 4,4 тис.грн., що пояснюється зменшенням реалізації білетів на спортивні заходи у порівнянні з минулим роком. Інші доходи збільшились на 134,2 тис.грн., за рахунок дооцінки будівлі та зовнішніх теплових мереж.
Сума витрат підприємства у звітному періоді складає 1009,5 тис.грн., що на 223,9 тис.грн. більше, ніж у минулому році, за рахунок збільшення нарахувань амортизації, мінімальної заробітної плати та цін на комунальні послуги.
Дохід від реалізації продукції за підсумками 2006 року складає 102,6 тис.грн., що 4,5 тис.грн. більше, ніж за планом. Збільшення відбулось за рахунок проведення виставок, які не планувались.
Витрати підприємства в порівнянні з планом збільшуються на 81,0 тис.грн. за рахунок підвищення вартості придбаних матеріалів та послуг сторонніх організацій.
КП „Центральний парк культури та відпочинку „Дубовий гай” - головною метою підприємства є збереження найбільш природних комплексів, пам’яток природи та природного середовища паркової земельної зони створення умов для відпочинку мешканців і гостей міста, надання культурно-розважальних послуг.
Чисельність робітників на підприємстві – 34 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 995,3 грн., що на 214,45 грн. (27,5%) більше, ніж на 01.01.2006 року (780,85 тис.грн.).
На 01.01.2007 року сума дебіторської заборгованості складає 42,8 тис.грн, що на 67,5 тис.грн. менше, ніж на початок звітного періоду.
Загальні витрати у 2006 році складають 1124,7 тис.грн., що на 150,5 тис.грн. більше, ніж у 2005 році (974,2 тис.грн.). Чистий прибуток підприємства за 2006 рік складає – 92,8 тис.грн., що на 75,5 тис.грн. або у 5,3 рази більше, ніж у аналогічному періоді. При цьому темпи зростання доходів підприємства (122,8%) випереджають темпи зростання витрат – 115,4%, що позитивно впливає на розвиток фінансового-господарської діяльності підприємства.
Чистий прибуток підприємства за результатами 2006 року на 42,8 тис.грн. більше, ніж по плану.
КП „Науково-виробниче підприємство „Екоцентр” - виконує науково-дослідні, дослідно-конструкторські роботи у галузі створення комплексних регіональних природоохоронних систем, систем моніторингу довкілля регіонального та локального рівнів, еколого-інформаційних систем.
Чисельність робітників на підприємстві – 12 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007р. складає 759,70 грн. Загальні витрати на оплату праці та фонд оплати праці за 2006 рік становить 109,4 тис.грн.
Чистий прибуток підприємства у 2006 році складає – 9,6 тис.грн., що дорівнює плановому.
За результатами 2006 року сума доходів складає 445,9 тис.грн., що на 65,5 тис.грн. більше в порівнянні з планом. Витрати підприємства складають 436,3 тис.грн., що на 64,9 тис.грн. більше, ніж було заплановано у зв’язку зі збільшенням витрат на оплату праці.
КП „Муніципальна телевізійна мережа” – підприємство надає послуги населенню по установці і технічному обслуговуванню телеантен колективного користування та мереж кабельного телебачення.
Чисельність робітників на підприємстві – 38 чоловік, середня заробітна плата на 01.10.2006 р. складає 1138,0 грн., фонд оплати праці за 2006 рік склав 404,4 тис.грн.
За результатами роботи підприємства за 2006 рік фактична доходна частина підприємства збільшилася на 1058,1 тис.грн. (у 2,1 рази), у порівнянні з минулим роком. Чистий дохід від реалізації послуг збільшився 708,6 тис.грн. (на 74,83%) за рахунок модернізації мереж кабельного телебачення та додатково наданих послуг по монтажу телекомунікаційних систем. Витрати підприємства збільшилися на 823,0 тис.грн. або на 87,0%.
Фактична доходна частина у порівнянні з планом збільшилась на 529,9 тис.грн. або на 35,3%, ніж було заплановано, при цьому витрати підприємства зросли на 288,0 тис.грн. або на 19,4%, що позитивно вплинуло на фінансовий результат .
Чистий прибуток у порівнянні з планом збільшився на 241,9 тис.грн. і на кінець звітного періоду склав 260,6 тис.грн. при запланованому – 18,7 тис.грн. за рахунок отримання позапланової безповоротної фінансової допомоги у сумі 255,6 тис.грн.
ДКП “Бюро обміну житлової площі” - предметом діяльності комунального підприємства „Бюро обміну житлової площі” є надання платних послуг населенню обмін державної житлової площі на території міста Запоріжжя, Запорізької області, України;
Чисельність робітників на підприємстві – 3,5 чоловіка, середня заробітна плата на 01.01.2007р. складає 619,0 грн., фонд оплати праці за поточний рік склав 26,0 тис.грн.
Доходи підприємства за 2006 рік зменшились в порівнянні з 2005 роком на 28,4 тис.грн., витрати зменшилися на 11,0 тис.грн. чистий прибуток зменшився на 17,4 тис.грн,
Фінансовим планом підприємства передбачена доходна та витратна частина у сумі 42,0 тис.грн. Фактично підприємством отримано доходів у сумі 55,6 тис.грн, темпи росту доходів склали 132,4%. При цьому витрати підприємства збільшились на 13,0 тис.грн., що позитивно вплинуло на фінансовий результат. Чистий прибуток за звітний період склав 0,6 тис.грн., при плановому показнику – 0,0 тис.грн. Податок на прибуток збільшився у порівнянні з планом на 2,0 тис.грн.
МКП “Основаніє” – головною метою діяльності комунального підприємства є ведення науково-виробничих робіт по ліквідації наслідків аварійного стану споруд і будівель.
Чисельність робітників на підприємстві – 2 чол., середня заробітна плата за 2006 рік складає 437,5 грн. (протягом 4-х місяців 2006 року підприємство не здійснювало фінансово-господарської діяльності, відповідно протягом цього періоду заробітна плата не нараховувалась), фонд оплати праці – 3,5 тис.грн.
За результатами діяльності за 2006 рік підприємством виконано обсяг робіт на суму 5,1 тис.грн., витрати склали 5,2 тис.грн. Фактична доходна частина підприємства менше, ніж по плану на 39,1 тис.грн., витратна – на 38,0 тис.грн. Підприємство за звітний період планувало спрацювати з фінансовим результатом – 1,0 тис.грн., але фактично отримало збиток у сумі 0,1 тис.грн. Збитки одержано у зв’язку тим, що діяльність з пошуку замовників та заходи для налагодження господарської діяльності протягом звітного періоду підприємством не здійснювалися.
КП „Візит” - головною метою діяльності комунального підприємства громадського харчування „Візит” є діяльність у сфері громадського харчування, а також по насиченню ринку товарами та послугами.
Середньоспискова чисельність робітників на підприємстві – 9 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007р. складає 442,22 грн. Фонд оплати праці за 2006 рік складає 47,8 тис.грн.
Дохід підприємства за 2006 рік складає 257,6 тис.грн., що менше, на 19,1 тис.грн., ніж у аналогічному періоді минулого року. Витрати підприємства за 2006 рік складають 255,2 тис.грн., що на 15,5 тис.грн. менше, ніж за аналогічний період минулого року. Фінансовий результат підприємства становить 2,4 тис.грн., що менше на 3,6 тис.грн., у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
У порівнянні з планом на 2006 рік дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) по факту збільшився на 28,9%, витрати на собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) збільшилися на 36,0%, адміністративні витрати – на 97,0%, що свідчить про недосконале планування.
За результатами фінансово-господарської діяльності протягом 2006 року КП “Візит” витрачає увесь чистий прибуток на ремонт основних засобів.
Комунальне підприємство “Побутовик” - головною метою діяльності підприємства є задоволення потреб населення та юридичних осіб у його продукції.
Чисельність робітників на підприємстві – 27 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 406,8 грн., що на 91,8 грн. (29,1%) більше, ніж на початок звітного періоду (315,0 тис.грн.).
Доходи підприємства по факту збільшились на 103,4 тис.грн. (на 34,5%), ніж заплановано. Чистий прибуток підприємства за 2006 рік склав – 10,0 тис.грн., що на 3,0 тис.грн. більше, ніж у минулому році (7,0 тис.грн.) та на 4,0 тис.грн більше, ніж по плану. Чистий прибуток підприємства розподілений на розвиток виробництва.
Витрати підприємства за звітний період складають 393,5 тис.грн., що на 99,4 тис.грн. більше у порівнянні з планом. Відхилення пояснюється збільшенням собівартості реалізованої продукції на 5,2 тис.грн., (витрати на заробітну плату), витрат на збут – на 3,7 тис.грн., інших операційних витрат – на 58,3
тис.грн., інших витрат – на 27,4 тис.грн. та виникненням фінансових витрат у розмірі 18,8 тис.грн.
Комунальне підприємство „Центральний стадіон” - основною метою діяльності підприємства є організація і проведення фізкультуро-спортивних свят, змагань, фестивалів, навчально-тренувальних зборів та інших заходів, пов’язаних з оздоровленням населення.
КП „Центральний стадіон” – підприємство з 100% фінансуванням з міського бюджету. З 2002 року підприємство у стані будівництва, на 01.01.2007 року на баланс недобудовану споруду стадіону не прийнято.
Чисельність робітників на підприємстві – 48 чоловік, середня заробітна плата на 01.01.2007 р. складає 743,5 грн.
Загальні витрати на оплату праці за 2006 рік становлять 216,6 тис.грн., що складає 21,0 % від загальної суми витрат (1032,2 тис.грн.).

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради,
начальник головного економічного
управління міської ради
Н.В.Новак
Додаток 1 до доповідної записки "Порівняльний аналіз фінансових планів та звітів за 2006 рік"
Додаток 2 до доповідної записки Аналіз сплати відрахувань з частки прибутку