Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

28/02/2006

Рішення виконавчого комітету від 28.02.2006 № 41 «Про виконання бюджету міста за 2005 рік та заходи по забезпеченню його виконання в 2006 році»

За 2005 рік загальний обсяг по доходах бюджету міста склав 841250,0 тис.грн., в тому числі загальний фонд - 647871,1 тис.грн., з яких субвенції з державного бюджету – 108351,0 тис.грн. та дотації – 32018,5 тис.грн. Уточнений план по доходах виконаний на 101,1 відсотка. Планові показники по загальному фонду перевиконані на 4445,4 тис.грн. за рахунок власних доходів (111,7 відсотка до плану).

Необхідно зазначити, що внаслідок постійної роботи виконавчого комітету міської ради по наповненню бюджету міста відбулося збільшення на 183738,6 тис.грн. загального обсягу бюджету в порівнянні з показниками, затвердженими на початок року.

На виконання планових показників доходів бюджету міста вплинуло уповільнення у 2005 році темпів зростання обсягів промислового виробництва проти минулого року. Цей показник складає 4,8 відсотка, тоді як у 2004 році він дорівнював 23,8 відсотка. Знизились темпи зростання фонду оплати праці на основних бюджетовизначальних підприємствах міста (110,8 відсотка у 2005 році проти 119 відсотків у 2004 році). Надходження плати за торговий патент у сфері грального бізнесу та єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва не забезпечені в повному обсязі через зміну законодавства. Зазначене спричинило невиконання запланованих надходжень по податку з доходів фізичних осіб (99,1 відсотка), платі за торговий патент (93,8 відсотка), єдиному податку для суб'єктів малого підприємництва (97,2 відсотка), державному миту (99,7 відсотка).

Виконавчим комітетом та районними адміністраціями міської ради спільно з органами прокуратури, податковими органами проведена робота з суб'єктами господарювання, у працівників яких заробітна плата нижча або на рівні 500 грн., керівниками підприємств, які мають заборгованість по виплаті заробітної плати працівникам. Протягом року заборгованість по заробітній платі зменшилась на 2632,9 тис.грн., але станом на 01.01.2006 року становить 3707,5 тис.грн., в тому числі по ЗДП „Радіоприлад” - 2887,2 тис.грн.

Не зважаючи на те, що через приватизацію зменшується кількість приміщень, що надаються в оренду, завдяки проведеній органами житлового господарства міста претензійній роботі з боржниками, план по надходженнях плати за оренду вбудовано-прибудованих приміщень виконаний на 108 відсотків. Проти минулого року надходження зросли на 2005,7 тис.грн.

Покращались показники фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств міста. Додатково до плану отримано 3661,2 тис.грн. податку на прибуток підприємств комунальної власності. Головним економічним управлінням міської ради протягом року здійснювалось погодження фінансових планів комунальних підприємств та суттєвих змін до них, аналізувались показники ефективності використання комунального майна, прибутку та податку на прибуток.

Фінансовими органами міста спільно з податковими інспекціями для забезпечення повноти надходження до бюджету плати за оренду земельних ділянок проведена інвентаризація договорів оренди. Надходження збільшились на 3012,6 тис.грн. проти 2004 року.

План по місцевих податках і зборах виконаний на 102,8 відсотка за рахунок зростання надходжень в порівнянні з минулорічними по ринковому збору (на 960,4 тис.грн.) та податку з реклами (на 211,8 тис.грн.).

Тимчасово вільні залишки на рахунках бюджету розвитку міста були розміщенні на депозитні рахунки в банківських установах. В результаті сума додатково отриманих доходів до бюджету міста у 2005 році становить 1648,8 тис.грн.

Надходження до спеціального фонду бюджету збільшились проти 2004 року на 103719,1 тис.грн. та склали 193378,9 тис.грн., в тому числі надходження до бюджету розвитку зросли на 25421,4 тис.грн. За 2005 рік бюджет міста отримав коштів від відчуження майна комунальної власності у сумі 24695,2 тис.грн. при річному плані – 21500,0 тис.грн., тобто 114,9 відсотка. У 2005 році приватизовано 200 об'єктів комунальної власності м. Запоріжжя. Сума коштів від продажу землі становить 21719,9 тис.грн. або 98,7 відсотка до плану на рік.

Бюджет міста Запоріжжя по видатках виконаний в обсязі 882517,4 тис.грн., в тому числі видатки загального фонду бюджету – 639075,3 тис.грн., спеціального фонду бюджету – 243442,1 тис.грн. До державного бюджету перераховано 115387,4 тис.грн.

Видатки загального фонду бюджету спрямовані на утримання установ освіти в сумі 175849,7 тис.грн., охорони здоров'я – 148059,2 тис.грн., культури – 13031,5 тис.грн., фізичної культури і спорту – 5728,5 тис.грн., органів місцевого самоврядування – 25386,7 тис.грн., соціальний захист і соціальне забезпечення та компенсацію проїзду пільгових категорій громадян – 105159,2 тис.грн., житлово-комунальне господарство – 36302,7 тис.грн. (благоустрій міста – 18938,4 тис.грн., капітальний ремонт житлового фонду – 12224,4 тис.грн., дотація житлово-комунальному господарству – 4863,9 тис.грн.), обслуговування внутрішнього місцевого боргу – 5740,5 тис.грн., заходи по запобіганню та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха – 2490,7 тис.грн. та інші.

У складі спеціального фонду бюджету видатки бюджету розвитку міста склали 101161,2 тис.грн., єдиного цільового фонду міської ради – 21312,8 тис.грн., фонду охорони навколишнього природного середовища – 5392,8 тис.грн., на ремонт доріг спрямовано 13756,5 тис.грн., на заходи щодо погашення заборгованості громадян за житлово-комунальні послуги та енергоносії в рахунок часткової компенсації втрат від знецінення грошових заощаджень – 62148,2 тис.грн., видатки за рахунок власних надходжень бюджетних установ – 39670,6 тис.грн. В повному обсязі проведені розрахунки за спожиті бюджетними установами комунальні послуги і енергоносії, забезпечено першочергове фінансування видатків по захищених статтях.

На компенсацію пільгового проїзду окремих категорій громадян в міському авто та електротранспорті, на водному і залізничному транспорті в 2005 році виділено 24769,4 тис.грн, в тому числі за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 23273,9 тис.грн. В порівнянні з початком року сума субвенції збільшена на 9456,0 тис.грн.

Надійшло 6692,0 тис. грн. субвенції з державного бюджету на соціально-економічний розвиток регіонів, виконання заходів з упередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об`єктах комунальної власності і на виконання інвестиційних проектів, з яких освоєно лише 3974,3 тис. грн. або 59,4 відсотка. На кінець 2005 року допущена кредиторська заборгованість по спеціальному фонду в сумі 287,6 тис.грн., з яких 171,4 – по заробітній платі з нарахуваннями в установах Ленінського (27,3 тис.грн.), Хортицького (24,3 тис.грн.) та Заводського районів (119,8 тис.грн.). Крім того, має місце заборгованість по капітальному ремонту в установах Ленінського району в обсязі 73,6 тис.грн. Наявність цієї заборгованості свідчить про грубі порушення бюджетними установами наказу Державного казначейства України від 09.08.2004 №136 “Про затвердження Порядку обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України”.

Протягом року вжито певних заходів по оптимізації мережі лікувальних закладів. Але, не зважаючи на проведене скорочення ліжкового фонду, його обсяг перевищує нормативний показник на 452 ліжка. Утримання понаднормативної кількості ліжок призводить до додаткових витрат бюджету міста більш як 2,3 млн.грн. на рік. Крім того, управлінням охорони здоров'я міської ради досі не проведена робота по приведенню штатної чисельності працівників до наявної чисельності населення міста.

У 2005 році проведеними перевірками встановлені порушення на суму 3230,5 тис.грн., з яких на суму 1520,2 тис.грн. матеріали направлені до прокуратури міста. Встановлені завищення асигнувань бюджетними установами на суму 578,9 тис.грн., з яких скорочено 394,7 тис.грн. Інші порушення усунені.

З метою забезпечення виконання бюджету міста у 2006 році виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:

1. Затвердити на 2006 рік плани надходжень податків і зборів по кожному району згідно з додатками 1-8.

2. Для забезпечення виконання затверджених показників бюджету на поточний рік фінансовому управлінню міської ради та фінансовим управлінням районних адміністрацій міської ради:

2.1. Забезпечити координацію спільних дій з податковими органами міста щодо залучення усіх наявних резервів.

2.2. Здійснити суцільні перевірки правильності складання і затвердження кошторисів, планів асигнувань та використання бюджетних коштів, а також штатних розписів установ, що фінансуються з бюджету міста в 2006 році.

3. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради:

3.1. Забезпечити дієвий контроль за виконанням графіків погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами та організаціями міста. Щомісячно, до 20 числа місяця наступного за звітним, інформувати виконавчий комітет міської ради про хід виконання графіків погашення заборгованості із зазначенням причин недодержання встановлених строків та заходів, які планується здійснити з метою забезпечення їх виконання.

3.2. Вжити конкретних заходів щодо погашення заборгованості з обов'язкових платежів до Пенсійного фонду України, визначити відповідальних осіб для проведення роботи з підприємствами-боржниками. Щомісячно, до 15 числа місяця наступного за звітним, інформувати виконавчий комітет міської ради про стан погашення зазначеної заборгованості.

4. Головам районних адміністрацій міської ради, керівникам управлінь, відділів та комітету міської ради:

4.1. Забезпечити своєчасне складання та затвердження кошторисів, планів асигнувань та використання бюджетних коштів, а також штатних розписів установ, що фінансуються з бюджету міста в 2006 році, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 №228 “Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ”.

4.2. Укласти угоди на споживання кожного виду енергоносіїв в межах встановлених лімітів на 2006 рік та затвердити заходи щодо скорочення споживання та енергозбереження.

4.3. Витрачання бюджетних коштів проводити згідно Закону України “Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”.

5. Управлінню охорони здоров'я міської ради здійснити аналіз штатної чисельності працівників лікувально-профілактичних закладів міста з урахуванням прикріпленого населення та надати відповідні пропозиції і доручення керівникам комунальних закладів системи охорони здоров'я.

6. Головам Ленінської, Хортицької та Заводської районних адміністрацій міської ради вжити заходів та ліквідувати кредиторську заборгованість по спеціальному фонду по заробітній платі з нарахуваннями, яка утворилась станом на 01.01.2006

7. Головним розпорядникам бюджетних коштів:

7.1. Забезпечити безумовне виконання наказу державного казначейства України від 09.08.2004 №136 “Про затвердження Порядку обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України” та не допускати взяття зобов'язань по спеціальному фонду понад обсяги власних надходжень.

7.2. Привести штатні розписи установ до затверджених призначень на оплату праці на 2006 рік та проводити в поточному році фактичні видатки на заробітну плату в межах виділених асигнувань на зазначені цілі.

7.3. Проаналізувати стан виконання у 2005 році місцевих програм, підготувати висновки про їх результативність та з урахуванням проведеної роботи внести відповідні зміни до місцевих програм на 2006 рік. Звіти про виконання програм та висновки про їх результативність надати до фінансового управління міської ради.

8. Управлінням, відділам та комітету міської ради підготувати пропозиції щодо переліку об'єктів комунальної власності, які потребують проведення аварійних та першочергових капітальних ремонтів у 2006 році.

9. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І.

Міський голова Є.Г. Карташов

 

Додатки 1-8 до рішення