Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

25/01/2006

Рішення міської ради від 25.01.2006 № 5 «Про бюджет міста на 2006 рік»

Керуючись статтею 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:

1. Установити загальний обсяг доходів бюджету міста на 2006 рік – у сумі – 114 7675,739 тис.грн., у тому числі трансферти з державного бюджету у сумі 37 9758,807 тис.грн. та обласного бюджету у сумі 1295,000 тис.грн.

Обсяг доходів загального фонду бюджету визначено в сумі 739 420,707 тис.грн., спеціального фонду бюджету – 408255,032 тис.грн., у тому числі бюджету розвитку – 297713,162 тис.грн. (додаток №1.1-1.8).

2. Затвердити загальний обсяг видатків бюджету на 2006 рік у сумі 1150338,281 тис.грн., в тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету – у сумі 736070,707 тис.грн. з урахуванням коштів, що згідно із Законом України “Про Державний бюджет України на 2006 рік” передаються до державного бюджету – у сумі 81725,000 тис.грн., а також видатків спеціального фонду бюджету – у сумі 414267,574 тис.грн. за функціональною (додаток №2.1-2.8) та відомчою (додаток №3.1-3.8) структурою бюджету.

3. Установити розмір оборотної касової готівки бюджету міста у сумі 500,000 тис.грн.

4. Затвердити на 2006 рік :
Обсяги повернення кредитів до спец іального фонду бюджету міста у сумі 8 ,800 тис.грн.
Обсяги надання кредитів з бюджету міста у сумі 108,800 тис.грн., у тому числі надання кредитів із загального фонду бюджету міста у сумі 100,000 тис.грн. та надання кредитів із спеціального фонду – 8,800 тис.грн. (згідно з додатком №4 до цього рішення).

5. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів та розподіл дотації між районами міста (згідно із додатком №5 до цього рішення) на 2006 рік:
- дотацію вирівнювання бюджету Тепличної селищної ради – у сумі 43,300 тис.грн.;
- іншу дотацію районам міста – у сумі 30 6968,462 тис.грн.;
-  кошти, що передаються до державного бюджету – у сумі 81725,000 тис.грн.;
-  субвенцію державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів - у сумі 1332,000 тис.грн., в тому числі із загального фонду бюджету – 1152,000 тис.грн., спеціального фонду – 180,000 тис.грн.;
-  субвенцію з державного бюджету на проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів – 234,507 тис.грн., із яких підлягає передачі бюджету Тепличної селищної ради – 14,548 тис.грн.
-  субвенцію на утримання об'єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об'єктів спільного користування – у сумі 1000,000 тис.грн.;
-  субвенцію з державного бюджету на збереження історичної забудови міст, об'єктів історико-культурної спадщини, впорядкування історичних населених місць України та соціальний розвиток – у сумі 5000,000 тис.грн.;
-  субвенцію з державного бюджету на підготовку та проведення експерименту по впровадженню соціальних стандартів – у сумі 20000,000 тис.грн.;
-  субвенцію з державного бюджету на будівництво автотранспортної магістралі через річку Дніпро у м.Запоріжжя – у сумі 233100,000 тис.грн.;
-  субвенцію з державного бюджету на придбання вагонів комунального електротранспорту (тролейбусів і трамваїв) – у сумі 6500,000 тис.грн.;
- субвенцію з державного бюджету на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям та інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – у сумі 35909,400 тис.грн.;
- субвенцію з державного бюджету на надання пільг ветеранам війни, ветеранам праці, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам державної пожежної охорони, вдовам ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ та державної пожежної охорони, а також звільненим із служби за віком, хворобою або вислугою років військовослужбовцям Служби безпеки, працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, дітям (до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, загиблих або померлих у зв'язку з виконанням службових обов'язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні, звільненим з військової служби особам, які стали інвалідами під час проходження військової служби, батькам та членам сімей військовослужбовців, які загинули, померли або стали інвалідами при проходженні військової служби, реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій, або є пенсіонерами, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, пільг, передбачених пунктом “і” частини першої статті 77 Основ законодавства України про охорону здоров'я, частиною другою статті 29 Основ законодавства України про культуру, абзацом першим частини четвертої статті 57 Закону України “Про освіту”, та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот – у сумі 51434,500 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету на надання пільг ветеранам війни, ветеранам праці, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам державної пожежної охорони, вдовам ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ та державної пожежної охорони, а також звільненим із служби за віком, хворобою або вислугою років військовослужбовцям Служби безпеки, працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, дітям (до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, загиблих або померлих у зв'язку з виконанням службових обов'язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утримання, звільненим з військової служби особам, які стали інвалідами під час проходження військової служби, батькам та членам сімей військовослужбовців, які загинули, померли або стали інвалідами при проходженні військової служби, реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій, або є пенсіонерами, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, пільг, передбачених пунктом “і” частини першої статті 77 Основ законодавства України про охорону здоров'я, частиною другою статті 29 Основ законодавства України про культуру, абзацом першим частини четвертої статті 57 Закону України “Про освіту”, та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – у сумі 564,100 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету на надання пільг ветеранам війни і праці, ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам державної пожежної охорони, особам, звільненим з військової служби, які стали інвалідами під час проходження військової служби, реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій, або є пенсіонерами та громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з послуг зв'язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян – у сумі 27016,300 тис.грн.;

- іншу субвенцію з обласного бюджету – у сумі 295,000 тис.грн.

6. Установити, що перерахування дотації вирівнювання Тепличній селищній раді здійснюється шляхом застосування нормативу щоденних відрахувань від надходжень доходів до загального фонду міського бюджету. Суми дотації вирівнювання, недоодержані згідно з розписом бюджету міста шляхом застосування нормативу щоденних відрахувань, перераховується до 10 числа місяця, наступного за звітним.

7. Установити обсяг коштів, які передаються з загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціальний фонд) у сумі 3250,000 тис.грн.

8 . Встановити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних показниках, виходячи з обсягів призначень, затверджених розпорядником бюджетних коштів (додаток № 6.1-6.8).

9. Затвердити такий перелік захищених статей видатків загального фонду бюджету міста на 2006 рік за їх економічною структурою:
-  оплата праці працівників бюджетних установ (код 1110);
-  нарахування на заробітну плата (код 1120);
-  придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів (код 1132);
-  забезпечення продуктами харчування (код 1133);
-  виплата процентів за місцевим боргом (код 1200);
-   трансферти населенню (1340);
-   трансферти місцевим бюджетам (1320).
10. Затвердити в складі видатків бюджету міста кошти на реалізацію місцевих програм на загальну суму 103990,464 тис.грн. (додаток № 9).
11. Затвердити перелік об'єктів (додаток №7), фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку.
12.Установити, що кошти, що розміщені на депозитних рахунках в банківських установах, спрямовуються на фінансування об'єктів бюджету розвитку (додаток №8).
Дозволити розміщувати тимчасово вільні залишки коштів загального та спеціального фонду бюджету міста Запоріжжя на вклад (депозит) в банківських установах .
Установити граничний розмір внутрішнього боргу бюджету міста станом на 31 грудня 2005 року у сумі 100000,000 тис.грн., із якого обсяг погашення у 2006 році - у сумі 25000,000 тис.грн.
13. Установити, що обсяги тимчасових касових розривів місцевих бюджетів, пов'язаних із забезпеченням видатків загального фонду у першу чергу на оплату праці працівникам бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, в обов'язковому порядку покриваються Державним казначейством України в межах планового бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами.
14. Надати право виконавчому комітету міської ради відповідно до статті 62 Закону України “Про Державний бюджет України на 2006 рік” отримувати середньострокові позички на умовах повернення у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку в обсягах невиконання розрахунково визначених Міністерством фінансів України прогнозних надходжень доходів міського2 бюджету на 200 6 рік, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів.
15. Установити, що розпорядники коштів бюджету міста мають право брати зобов'язання на здійснення видатків або платежів у межах відповідних бюджетних асигнувань, затверджених їм на 2006 рік.
16. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України дозволити виконавчому комітету Запорізької міської ради у період між засіданнями міської ради проводити зміни до затверджених бюджетних призначень по видатках бюджету міста в межах його загального обсягу за погодженням з постійними комісіями Запорізької міської ради з питань соціального та економічного розвитку, бюджету і фінансів та по комунальній власності, ресурсах і приватизації з наступним затвердженням на сесії міської ради.
В процесі виконання бюджету міста у виняткових випадках за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів фінансове управління міської ради та фінансові управління районних адміністрацій міської ради здійснюють перерозподіл видатків за економічною класифікацією в межах загального обсягу його бюджетних призначень по загальному фонду бюджету міста.
Порядок передачі бюджетних призначень від одного головного розпорядника бюджетних коштів іншому головному розпоряднику бюджетних коштів, передбачений частиною шостою статті 23 Бюджетного кодексу України, визначається фінансовим управлінням міської ради.
17. Відповідно до статті 49 Закону України “Про Державний бюджет України на 2006 рік” надати право виконавчому комітету міської ради за погодженням з постійною комісією Запорізької міської ради з питань соціального та економічного розвитку, бюджету і фінансів здійснювати протягом 2006 року перерозподіл обсягів субвенції з Державного бюджету України між районами міста виходячи з фактично нарахованих обсягів відповідних пільг, субсидій та допомоги населенню.
18. Зобов'язати розпорядників бюджетних коштів, при перевищенні планових показників по власних надходженнях, спрямовувати кошти у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв.
19. Додатки 1-10 до цього рішення є його невід'ємною частиною.
20. Контроль за виконанням рішення покласти на голову постійної комісії Запорізької міської ради з питань соціального та економічного розвитку, бюджету і фінансів Великого В.І., заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І.

Міський голова Є.Г. Карташов
Бюджет міста 2006 Додаток 1

 

Бюджет міста 2006 Додаток 2

 

Бюджет міста 2006 Додаток 3

 

Бюджет міста 2006 Додаток 4

 

Бюджет міста 2006 Додаток 5

 

Бюджет міста 2006 Додаток 6

 

Бюджет міста 2006 Додаток 7

 

Бюджет міста 2006 Додаток 8

 

  Додаток 9
до рішення міської ради
25.01.2006 № 5

Перелік
місцевих Програм

 1.  Міська комплексна програма соціального захисту населення міста Запоріжжя – 5117,473 тис.грн.
2.  Програма заходів місцевого значення стосовно дітей, молоді та сім' ї на 2006 рік – 231,9 00 тис.грн.
3.  Програма розвитку позашкільних навчальних закладів, підпорядкованих управлінню освіти Запорізької міської ради, на 2002-2008 роки – 10624,790 тис.грн.
4.  Програма лікування та медичного обстеження окремих категорій населення м.Запоріжжя на 2006 рік – 3734,900 тис.грн.
5.  Програма фінансування у 2006 році стипендій міського голови згідно міської програми «Вчитель» - 181,936 тис.грн.
6.  Програма фінансування у 2006 році щомісячних міських премій окремим категоріям працівників соціально-культурної сфери – 1795,000 тис.грн.
7.  Програма роботи й розвитку газети Запорізької міської ради «Запорозька січ» - 350,000 тис.грн.
8.  Програма спортивно-масових та фізкультурно-оздоровчих заходів у м.Запоріжжі на 2006 рік – 200,000 тис.грн.
9.  Програма висвітлення діяльності Запорізької міської ради та її виконавчих органів на 2006 рік – 200,000 тис.грн.
10.  Програма по забезпеченню безпеки руху на вулично-шляховій мережі та залізничних переїздах м.Запоріжжя на 2006 рік – 250,000 тис.грн.
11.  Міська Програма забезпечення громадської безпеки і профілактики злочинності у м.Запоріжжі, матеріально-технічної бази органів та підрозділів ЗМУ УМВС області на 2003-2007 роки – 250,000 тис.грн.
12.  Програма «Призовна дільниця» - 150,000 тис.грн.
13.  Програма про посилення контролю за дотриманням природоохоронного законодавства – 500,000 тис.грн.
14.  Програма фінансової підтримки квартальних, будинкових та вуличних комітетів – 251,160 тис.грн.
15.  Програма на утримання комунальної спеціальної воєнізованої аварійно-рятувальної служби на 2006 рік – 1174,000 тис.грн
16.   Програма по заходах з організації рятування на водах на 2006 рік – 1323,000 тис.грн
17.  Програма по запобіганню та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха на 2006 рік – 500,000 тис.грн.
18.  Програма фінансування капітального ремонту житлового фонду м.Запоріжжя на 2006 рік – 13300,000 тис.грн.
19.  Програма освітлення архітектурно-декоративного обладнання на баштах будинків м.Запоріжжя на 2006 рік – 214,700 тис.грн.
20.  Програма благоустрою міста на 2006 рік – 30923,700 тис.грн.
21.  Програма поточного ремонту та технічного обслуговування засобів дорожнього руху в м.Запоріжжя на 2006 рік – 750,000 тис.грн.
22.  Програма по похованню безрідних та невідомих громадян міста на 2006 рік – 110,000 тис.грн.
23.  Програма реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг на 2006 рік – 13300,00 тис.грн.
24.  Програма фінансової підтримки Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» на 2006 рік – 3000,000 тис.грн.
25.  Програма раціонального використання території та комплексного містобудівного розвитку міста на 2006 рік – 1000, 000 тис.грн.
26.  Програма земельної реформи у м.Запоріжжя на 2006-2008 рр. – 652,000 тис.грн.
27.  Програма забезпечення участі Запорізької міської ради в Асоціації міст України та громад – 144,610 тис.грн.
28.  Програма зайнятості населення м.Запоріжжя на 2006 рік – 20,000 тис.грн.
29.  Програма матеріальної допомоги почесним громадянам міста Запоріжжя – 223,125 тис.грн.
30.  Програма «Світло – 2006» - 1000,000 тис.грн.
31.  Міська Програма розвитку та підтримки малого підприємництва у м.Запоріжжі на 2005-2006 роки – 250,000 тис.грн.
33. Програма фінансування ремонту стінових огороджень та під'їздів житлових будинків м.Запоріжжя на 2006 рік – 1000,000 тис.грн.
34.  Програма фінансування ремонту покрівель житлових будинків м.Запоріжжя на 2006 рік – 5000,000 тис.грн.
35.  Програма реконструкцій, переобладнання та перепланування гуртожитків, які є об'єктами комунальної власності міста Запоріжжя на 2006 рік – 1000,000 тис.грн.
36.   Програма забезпечення молоді м.Запоріжжя житлом на 2006 рік – 108,800 тис.грн.
37.   Програми участі депутатів міської ради, як представників інтересів жителів виборчих округів, у поліпшенні житлового фонду, зовнішнього вигляду міста та у розвитку соціально-культурної інфраструктури міста – 3879,370 тис.грн.
38.   Програма «Спеціалізований депутатський фонд» на 2006 рік – 1280,000 тис.грн.

Секретар ради І.І.Наливайко
  Додаток 10
до рішення міської ради
25.01. 2006 № 5

Порядок
використання коштів міського цільового фонду
Запорізької міської ради у 2006 році

Головний розпорядник 

Відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України головні розпорядники коштів Програми визначаються рішенням міської ради про бюджет міста на 2006 рік. Головні розпорядники бюджетних коштів складають кошториси, готують проекти розпоряджень міського голови, забезпечують ведення бухгалтерського обліку, складання звітності, в межах встановлених рішенням про бюджет міста призначень, організовують виконання необхідних заходів, робіт та здійснюють контроль за досягненням очікуваного результату програми.

Зазначений порядок складений з урахуванням вимог затверджених Положенням про єдиний цільовий фонд Запорізької міської ради (зі змінами та доповненнями).

Мета

 Забезпечення фінансування заходів щодо розв'язання невідкладних економічних і соціальних проблем міста, виконання доручень міської ради, міського голови, міськвиконкому, пов'язаних з реалізацією цих заходів.

Завдання

Формування зовнішнього вигляду міста, придання йому естетично привабливого вигляду і покращення умов проживання мешканців міста, покращення екологічного стану міста, підвищення експлуатаційних властивостей житлового фонду і утримання його у належному стані, поточний та капітальний ремонт покрівель забезпечення надійної та безпечної його експлуатації, підвищення безпеки учасників дорожнього руху за рахунок якісного утримання проїзної частини вулиць і доріг міста, забезпечити соціальний захист дитинства, реалізацію права дітей на оздоровлення та відпочинок, сприяння в проведенні заходів, які сприяють розвитку національної культури, та по відзначенню святкових та пам'ятних дат, підвищення , зміцнення матеріальної бази та вирішення нагальних потреб закладів соціально-культурної сфери.

Напрямки діяльності

1.  Благоустрій міста, при будинкових територій.
2.   Капітальний ремонт житлового фонду комунальної власності та житлово-будівельних кооперативів, ремонт покрівель.
3.   Роботи по утриманню належного санітарного стану при будинкової території будинків комунальної власності міста.
4.  Облаштування дитячих майданчиків.
5.   Реконструкція об'єктів комунальної власності та поновлення зовнішнього освітлення.
6.   Придбання обладнання, поточні та капітальні ремонти установ соціально-культурної сфери.
7. Фінансова допомога громадським організаціям, фінансова допомога на приріст обігових коштів комунальним підприємствам міста.
8.  Заохочення окремих категорій працівників закладів культури, охорони здоров' я та освіти міста.
9.  Інші видатки спрямовані на розвиток соціально-економічної інфраструктури міста, крім надання матеріальної допомоги.

Очікуваний результат

Покращення технічного стану житлового фонду комунальної власності міста, житлово-комунальних кооперативів, при будинкових територій, поліпшення зовнішнього вигляду міста, вирішення нагальних потреб бюджетних установ міста, покращення екологічного стану міста, сприяння розвитку соціальної інфраструктури міста.

Джерела фінансування 

Фінансування на виконання зазначеної програми здійснюється за рахунок надходжень міського цільового фонду міської ради:
- кошти за прийняття участі в конкурсах, аукціонах на право оренди земельних ділянок, майнових комплексів та нежитлових приміщень, які знаходяться у комунальній власності міста;
- внески спонсорів, підприємств, об'єднань, організацій і установ на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об'єктів комунальної власності, на вирішення соціально-економічних проблем міста та зміцнення матеріаль-технічної бази об'єктів соціально-культурної сфери і спрямовуються на визначену мету;
- участь підприємств, організацій, установ усіх форм власності та громадян міста у житловому будівництві, зміцненні матеріально-технічної бази об'єктів соціаль но-культурної сфери, комунального господарства та у розвитку соціальної інфраструктури міста;
- інші джерела, не заборонені діючим законодавством.
На 2006 рік обсяг асигнувань складає 60000,000 тис.грн

Розподіл
фінансування на 2006 рік по головним розпорядникам на напрямкам 

Головний розпорядник

Сума, тис.грн.

Виконавчий комітет міської ради

4132,019

Депутатський фонд

1327,000

Соціально-економічний розвиток

2777,619

Оплата послуг з грошового посередництва

27,400

 

 

Управління освіти міської ради

2819,480

Депутатський фонд ( в тому числі 183,092 тис.грн. придбання комп'ютерів)

1347,200

Придбання комп'ютерів

714,780

Перевезення дітей-діабетиков

25,000

Програма фінансування у 2006 році щомісячних міських премій окремим категоріям працівників соціально-культурної сфери

732,500

 

 

Управління охорони здоров'я міської ради

1712,400

Депутатський фонд

351,700

Придбання медичного обладнання

230,000

Програма фінансування у 2006 році щомісячних міських премій окремим категоріям працівників соціально-культурної сфери

980,700

Придбання меблі та медичного обладнання

150,000

 

 

Управління транспорту та зв' язку міської ради

10500,000

Соціально-економічний розвиток міста

10500,000

 

 

Управління житлового господарства міської ради

7373,300

Депутатський фонд

1073,300

Ремонт покрівель, під' їздів , стінових огороджень

6000,000

Приріст обігових коштів

300,000

 

 

Управління розвитку підприємництва, торгівлі та послуг міської ради

1100,000

Капітальний ремонт об'єктів комунальної власності

1000,000

Покровський ярмарок

100,000

 

 

Управління комунального господарства міської ради

10272,670

Депутатський фонд

972,670

Приріст обігових коштів

300,000

Ремонт доріг, освітлення, обрізка дерев

6000,000

Внутрішньо-квартальні шляхи

3000,000

 

 

Управління культури міської ради

1111,800

Депутатський фонд

30,000

Культурологічні акції

1000,000

Програма фінансування у 2006 році щомісячних міських премій окремим категоріям працівників соціально-культурної сфери

81,800

 

 

Управління праці та соціального захисту населення міської ради

870,831

Оздоровлення малозахищенних категорій населення

620,000

Фінансова підтримка громадської організації

160,831

Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів та ветеранів

67,000

Інші заходи по соціальному захисту

23,000

 

 

Управління з питань ФК, спорту та туризму міської ради

6,000

Депутатський фонд

6,000

 

 

Комітет у справах сім' ї та молоді міської ради

5,500

Депутатський фонд

5,500

 

 

Головне економічне управління міської ради

20096,000

Депутатський фонд

46,000

Реконструкція об'єктів комунальної власності

20000,000

Оплата за оновлення кредитного рейтингу боргового зобов' язання

50,000

РАЗОМ

60000,000

 

Секретар ради І.І.Наливайко