Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

28/04/2005

Рішення виконавчого комітету від 28.04.2005 № 124 «Про виконання бюджету міста за І квартал 2005 року»

За даними відділу статистики у м.Запоріжжі у І кварталі 2005 року промисловим комплексом міста збільшено обсяги виробництва проти відповідного періоду минулого року на 22,7 відсотка. Зросли обсяги виробництва по всіх основних видах діяльності.

За звітний період до загального фонду бюджету міста надійшло доходів у сумі 127810,8 тис.грн., в тому числі субвенцій з державного бюджету – 15613,6 тис.грн. Без врахування субвенцій план І кварталу виконаний на 107,8 відсотка, річний – на 23,3 відсотка. Не виконаний план по надходженнях державного мита та податку на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності.

До бюджету міста за І квартал 2005 року надійшло 385,4 тис.грн. державного мита при плані 643,0 тис.грн., або 59,9 відсотка. Недовиконання пов'язано з призупиненням операцій з продажу об'єктів нерухомого та рухомого майна. Крім того, у порівнянні з І кварталом минулого року зменшились надходження державного мита, пов'язаного з видачею паспортів громадян України на 244,5 тис.грн.

При плані 2102,3 тис.грн. до бюджету надійшло 813,1 тис.грн. податку на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності.

Доходи спеціального фонду бюджету склали 22010,9 тис.грн. (27,7 відсотка до річного плану), в тому числі до бюджету розвитку надійшло коштів від відчуження майна комунальної власності в сумі 5876,9 тис.грн.

Верховною Радою України прийнятий Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” та деяких інших законодавчих актів України”, яким передбачено поетапне збільшення мінімальної заробітної плати з 262 до 310 гривень. В результаті протягом року збільшиться фонд оплати праці не тільки в бюджетній сфері, але і на підприємствах міста. Це дало можливість збільшити доходи загального фонду бюджету міста на поточний рік на 37,0 млн.грн., в основному за рахунок податку з доходів фізичних осіб, при цьому виконання уточненого річного плану по загальному фонду становить 21,7 відсотка.

Бюджет міста по видатках загального фонду виконаний на 89,0 відсотка, його обсяг при плані 145132,6 тис.грн. склав 129179,0 тис.грн., із яких до Державного бюджету передано 28321,9 тис.грн або 21,9 відсотка.

Недофінансування видатків, в основному, пов'язано з діючим порядком виплати заробітної плати по фактичному нарахуванню у місяці наступному за звітним та механізмом погашення короткотермінових позичок з єдиного казначейського рахунку, введеного в дію з лютого поточного року, який фактично не покриває існуючий касовий розрив та не дає можливості забезпечити фінансовим ресурсом заплановані видатки по утриманню бюджетної сфери, капітальні видатки.

У розрізі галузей соціально-культурної сфери по виконанню делегованих повноважень видатки бюджету міста здійснені на утримання установ освіти у сумі 31753,0 тис.грн., охорони здоров'я – 30722,0 тис.грн., молодіжні програми – 56,0 тис.грн., культуру – 2204,0 тис.грн., фізичну культуру і спорт – 1187,0 тис.грн., органів місцевого самоврядування – 5541,9 тис.грн., міської служби соціальної допомоги – 767,8 тис.грн.

У складі видатків загального фонду на оплату праці працівникам бюджетних установ спрямовано 57235,6 тис.грн., що становить – 67,1 відсотків загального обсягу видатків без врахування міжбюджетних трансфертів, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 11260,0 тис.грн. або 13,2 відсотка, на придбання предметів постачання, матеріалів, оплату послуг та інші видатки – 8334,9 тис.грн. або 9,7 відсотка, на капітальні видатки – 1079,9 тис.грн. або 1,3 відсотка та інші – 7345,8 тис.грн. або 8,6 відсотка.

За рахунок субвенцій з державного бюджету проведено розрахунків по наданих допомогах, пільгах та житлових субсидіях на 15600,9 тис.грн, що складає 99,9 відсотка планових асигнувань на відповідний період.

Видатки спеціального фонду бюджету складають 17479,1 тис.грн., із яких видатки на фінансування робіт, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією доріг – 1062,1 тис.грн., видатки бюджету розвитку – 5018,4 тис.грн., на заходи із фонду охорони навколишнього природного середовища – 739,9 тис.грн., видатки цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування – 1592,1 тис.грн., використання коштів у частині власних надходжень бюджетних установ – 9066,6 тис.грн.

У порівнянні з початком року збільшилась кредиторська заборгованість по загальному фонду на 1694,0 тис.грн. за рахунок поточних розрахунків по житлових субсидіях та трансфертах населенню.

Відсоток проплат за спожиті комунальні послуги та енергоносії бюджетних установ міста досяг 99,2 відсотки фактичного споживання.

Не вживаються заходи по заповненню або скороченню посад в установах охорони здоров ' я міського підпорядкування, які протягом тривалого часу залишаються не займаними, на 01.04.05 вакансії складають 398 одиниць.

З 2002 року суттєво не переглядалась структура та штатна чисельність працівників органів місцевого самоврядування.

При здійсненні внутрішнього контролю встановлені порушення по нарахуванню заробітної плати, пільг та субсидій населенню, вимог рішення виконавчого комітету від 13.03.03 №57 “Про контроль за організацією обслуговування підприємствами міського пасажирського транспорту окремих категорій громадян, які мають пільги на проїзд” та інші.

Для забезпечення виконання бюджету міста у 2005 році виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:

1. Затвердити на 2005 рік уточнені плани надходжень податків і зборів по кожному району згідно з додатками 1-8.

2. Головам районних адміністрацій міської ради та заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, згідно з розподілом обов'язків, організувати роботу щодо виконання планів, затверджених пунктом 1 рішення, погашення заборгованості по платежах до бюджету та виплаті заробітної плати працівникам підприємств міста.

3. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Черкаска В.В., у відповідності до доповнень, внесених до статті 24 Закону України “Про оренду землі”, організувати та встановити контроль щодо своєчасного надання міським управління земельних ресурсів до податкових інспекцій міста переліків орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік та інформації про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

4. Комунальному підприємству “Градпроект” вирішити питання щодо розширення видів діяльності в частині здійснення землевпорядних робіт, оцінки та інвентаризації земель міста.

5. Управлінням житлового господарства та комунальної власності міської ради на підставі даних фінансового управління міської ради про фактичні надходження здійснювати нарахування по оренді майнових комплексів та іншого майна комунальної власності та до 20 числа місяця, наступного за звітним кварталом, надавати виконавчому комітету міської ради дані про заборгованість суб'єктів підприємницької діяльності.

6. Управлінню освіти і науки міської ради, головам районних адміністрацій міської ради:

- затвердити графіки виплати відпускних педагогічним працівникам установ освіти міста до 16 травня 2005 року та встановити контроль за їх виконанням,

- забезпечити складання та затвердження навчальних планів на 2005-2006 навчальний рік закладів освіти з урахуванням затверджених у бюджеті міста асигнувань на оплату праці,

- підготувати та затвердити заходи щодо підготовки до нового навчального року і роботи навчально-виховних закладів міста в осінньо-зимовий період 2005-2006 року.

7. Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому ради Вайтанику К.О. разом з головами районних адміністрацій міської ради та фінансовим управлінням міської ради підготувати пропозиції щодо упорядкування структури та штатної чисельності працівників органів місцевого самоврядування міста, які внести на розгляд чергової сесії міської ради.

8. Управлінню охорони здоров ' я міської ради встановити контроль за впровадженням у 2005 році заходів щодо упорядкування структури лікувальних установ міста та скороченням вакантних посад.

9. Керівникам виконавчих органів міської ради зобов'язати розпорядників та одержувачів бюджетних коштів усіх рівнів:

9.1. Провести інвентаризацію розрахунків установ станом на 01.05.05, за результатами якої вжити заходів щодо погашення або списання простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості.

9.2. П родовжити безумовне виконання розпорядження міського голови від 13.05.04 №573р “Про внутрішній фінансовий контроль”.

10. У правлінням праці та соціального захисту населення, транспорту та зв'язку міської ради забезпечити виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 13.03.03 №57 “Про контроль за організацією обслуговування підприємствами міського транспорту окремих категорій громадян, які мають пільги на проїзд” та контроль за витрачанням бюджетних коштів.

11. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальника фінансового управління міської ради Малиш В.І.

 

Міський голова Є.Г.Карташов

 

 

Додатки до рішення про виконання бюджету міста за І квартал 2005 року
Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення