18.07.2025 08:15
До контакт-центру надійшли більше 5500 заявок

За перші 16 днів липня до міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» вже надійшло 5502 звернення громадян. Традиційно в заявках скарги, заявки та пропозиції, які передаються для реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Переважно запоріжці зверталися через проблеми з магістральними водоводами (1088 заявок), інженерними мережами (975), електромережами (971), надзвичайними ситуаціями (777), щодо благоустрою прибудинкової території (542) тощо.
Також надійшло 90 подяк та 37 скарг на адресу різних надавачів послуг.
З початку року в системі зареєстровано 59 238 звернень.
Нагадаємо, звернення до контакт-центру "15-80" можна передати за номерами телефонів та онлайн:
— 1580 (лише зі стаціонарних телефонів);
— (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80;
— сайт контакт-центру "15-80" https://1580.zp.gov.ua/ ;
— чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.
Повідомляйте до контакт-центру «15-80» про проблеми міста. Якщо бачите «водоспад» з колодязя, відкритий люк, поламане дерево чи стовп, проблеми з вуличним освітленням — телефонуйте за вказаними вище номерами. Або надсилайте інформацію в електронному вигляді: тим більше, що через сайт чи чат-бот можна прикріпляти фото/відео для ілюстрації проблеми.
Поділитись
Дізнайтеся також
18/07/2025
«Турбота поруч» від освіти Запоріжжя
17/07/2025
Кімнати Ветерана: перші результати
Усі новини