Логотип

Запорізька міська рада

Запорізька область, Запорізький район

18.07.2025 08:15

До контакт-центру надійшли більше 5500 заявок

e6293ddf-6263-456c-bb36-da4fdbd1bc81.png

За перші 16 днів липня до міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» вже надійшло 5502 звернення громадян. Традиційно в заявках скарги, заявки та пропозиції, які передаються для реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

Переважно запоріжці зверталися через проблеми з магістральними водоводами (1088 заявок), інженерними мережами (975), електромережами (971), надзвичайними ситуаціями (777), щодо благоустрою прибудинкової території (542) тощо.

Також надійшло 90 подяк та 37 скарг на адресу різних надавачів послуг.

З початку року в системі зареєстровано 59 238 звернень.

Нагадаємо, звернення до контакт-центру "15-80" можна передати за номерами телефонів та онлайн: 

— 1580 (лише зі стаціонарних телефонів);

— (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80;

— сайт контакт-центру "15-80" https://1580.zp.gov.ua/ ;

— чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.

Повідомляйте до контакт-центру «15-80» про проблеми міста. Якщо  бачите «водоспад» з колодязя, відкритий люк, поламане дерево чи стовп, проблеми з вуличним освітленням — телефонуйте за вказаними вище номерами. Або надсилайте інформацію в електронному вигляді: тим більше, що через сайт чи чат-бот можна прикріпляти фото/відео для ілюстрації проблеми.