Згідно зі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного Регламенту центру надання адміністративних послуг» (зі змінами), з метою організації роботи Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя та його територіальних підрозділів у відповідності до вимог чинного законодавства, Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя та його територіальних підрозділів у новій редакції (додається).
2. Рішення Запорізької міської ради від 24.11.2021 № 26 «Про затвердження Регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг
м. Запоріжжя та його територіальних підрозділів» вважати таким, що втратило чинність.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олександра КОНСТАНТИНОВА та постійну комісію міської ради з питань регуляторної політики, розвитку підприємництва, торгівлі та послуг (Олександра КОБЗАРЮКА).
Секретар міської ради Анатолій КУРТЄВ