На виконання вимог законів України «Про Національну програму інформатизації», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про національну інфраструктуру геопросторових даних», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг», «Про публічні електронні реєстри» та постанов Кабінету Міністрів України «Деякі питання електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів» від 08.09.2016 р. №606, «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності» від 19.09.2018 р. №749З, Міської цільової програми «Цифрова стратегія міста на 2021-2023 роки» (зі змінами), затвердженої рішенням міської ради від 28.12.2020 №40, Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення «Про електронну взаємодію електронних інформаційних ресурсів Запорізької міської територіальної громади», що додається.
2. Виконавчому комітету міської ради, виконавчим органам міської ради, комунальним підприємствам у межах компетенції використовувати це Положення при роботі з чинними електронними реєстрами та базами даних.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків між секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконавчого комітету Запорізької міської ради та постійну комісію міської ради з питань соціального та економічного розвитку, бюджету і фінансів.
Секретар міської ради Анатолій КУРТЄВ