Керуючись Бюджетним кодексом України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про охорону навколишнього природного середовища» Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення Запорізької міської ради від 25.12.2015 №23 «Про затвердження Програми «Про фінансування природоохоронних заходів за рахунок екологічних надходжень на 2016-2018 роки» (зі змінами та доповненнями), а саме:
1.1. У Додаток 1 Програми «Завдання і заходи» внести наступні зміни та доповнення.
За Завданням 2. «Поліпшення стану водних об’єктів, ліквідації негативних факторів впливу на навколишнє природне середовище»:
Доповнити пунктом:
2.12. «Реконструкція каналізаційного напірного колектору Д=710мм від КНС-23. Ділянка №3 від вул.Істоміна до камери гасіння м.Запоріжжя», затвердити видатки на 2016 рік за рахунок субвенції обласного бюджету в сумі 5 000,000 тис.грн., в т.ч. за Головними розпорядниками бюджетних коштів/одержувачами бюджетних коштів:
Управління з питань екологічної безпеки міської ради/ КП «Водоканал» – 1 318,965 тис.грн.;
Департамент з управління житлово-комунальним господарством міської ради/КП «Водоканал» – 3 681,035 тис.грн.
Загальний обсяг коштів по заходу – 5 000,000 тис.грн., в т.ч. у 2016 році – 5 000,000 тис.грн.
Викласти в новій редакції:
Разом за завданням 2: всього – 87 264,187 тис. грн., в т.ч. у 2016 році – 43 129,187 тис. грн.
Разом за Програмою всього – 105 666,763 тис. грн., в т.ч. у 2016 році – 55 806,763 тис.грн.
1.2. У Додаток 2 Програми «Орієнтовні обсяги та джерела фінансування» внести наступні зміни.
За напрямком «Обласний бюджет» показник «Обсяг фінансування» викласти в новій редакції:
всього – 10 000,000 тис.грн., в т.ч. у 2016 році – 10 000,000 тис.грн.
За напрямком «Усього» показник «Обсяг фінансування» викласти в новій редакції:
всього – 105 666,763 тис. грн., в т.ч. у 2016 році – 55 806,763 тис.грн.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Еделєва В.Г. та постійну комісію міської ради з екології (Басов О.Ю.).