Фільтр сесій міської ради

35 сесія міської ради 29.05.2013: Рішення міської ради

Про надання адміністративних послуг в м. Запоріжжя

№ 21 від 29.05.2013 Дата оприлюднення 29.05.2013
       Керуючись Законами України від 06.09.2012 № 5203-VI «Про адміністративні послуги», від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи доручення Президента України від 06.12.2012 № 1-1/3280 «Щодо невідкладних заходів для забезпечення прав громадян під час отримання адміністративних послуг», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 20.02.2013 № 81 «Про організацію системи надання адміністративних послуг», Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
       1. Покласти функції робочого органу Запорізької міської ради - Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя (далі - Центр), на управління розвитку підприємництва та дозвільних послуг міської ради. Підпорядкувати Центр заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, який керує роботою управління розвитку підприємництва та дозвільних послуг міської ради.
       2. Розмістити Центр за адресою: м. Запоріжжя, вул. Українська, 50.
       3. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг м. Запоріжжя (Додаток 1).
       4. Затвердити Тимчасовий регламент роботи Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя (Додаток 2).
       5. Керуючому справами виконавчого комітету міської ради Бойко З.М. та головам районних адміністрацій Запорізької міської ради до 01.09.2013 надати пропозиції щодо створення відділень (філій) Центру в районах міста.
       6. Після затвердження Кабінетом Міністрів України переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через центр надання адміністративних послуг:
      - внести на розгляд міської ради перелік адміністративних послуг виконавчих органів міської ради та обласних адміністративних органів (при прийнятті узгодженого рішення), що надаються виключно через Центр (без урахування документів дозвільного характеру);
      - заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, директору Департаменту фінансової та бюджетної політики Малиш В.І. внести пропозиції щодо перерозподілу призначень на утримання органів міського самоврядування з метою забезпечення діяльності Центру.
      7. Керівникам виконавчих органів міської ради:
      - визначити осіб, на яких покладаються повноваження щодо надання адміністративних послуг, зокрема через Центр;
      - розробити та затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг відповідно до норм, визначених Законом України «Про адміністративні послуги» та постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративних послуг», до 01.07.2013;
      - надати управлінню розвитку підприємництва та дозвільних послуг міської ради для розміщення на веб-сайті Центру (www.dozvil.zp.ua) та розмістити у містах здійснення прийому суб'єктів звернень перелік адміністративних послуг, інформаційні картки надання адміністративних послуг, а також форми заяв та інших документів, які подаються для одержання адміністративних послуг, до 15.07.2013.
       8. Управлінню розвитку підприємництва та дозвільних  послуг міської ради:
       - надати виконавчим органам міської ради методичну допомогу щодо розробки інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг;
       - підготувати пропозиції щодо забезпечення Центру необхідним обладнанням;
       - підготувати пропозиції щодо створення та складу постійної діючої робочої групи по відпрацюванню питань, пов'язаних з становленням діяльності Центру;
       - вжити заходів щодо набору та навчання персоналу Центру;
       - забезпечити початок роботи Центру у повному обсязі у строки, визначені Законом України «Про адміністративні послуги».
       9. Доручити міському голові Сіну О.Ч. звернутися до голови обласної ради та голови обласної державної адміністрації з пропозицією щодо виділення для роботи Центру додаткових приміщень, які належать до обласної комунальної власності, за адресою: м. Запоріжжя, вул.. Українська, 50, та виділення коштів на ремонт цих приміщень.
       10. Управлінню внутрішньої політики, преси та інформації міської ради оприлюднити дане рішення на офіційному веб-сайті Запорізької міської влади (www.meria.zp.ua).
       11. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Еделєва В.Г. та постійну комісію міської ради з питань розвитку підприємництва, торгівлі, побутового обслуговування населення та захисту прав споживачів (Нетреба А.В.).
  
Міський голова                                                                  
О.Ч.Сін
Прикріплені файли: