Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян» з метою встановлення на території міста Запоріжжя єдиного функціонального механізму присвоєння та зміни поштових адрес об'єктам нерухомого майна та об'єктам незавершеного будівництва, Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
Внести зміни до рішення Запорізької міської ради від 05.09.2012 №50 «Про присвоєння за зміни поштових адрес об'єктам нерухомого майна та об'єктам незавершеного будівництва в місті Запоріжжі» виклавши його в наступній редакції:
1. Доручити районним адміністраціям Запорізької міської ради по Жовтневому, Заводському, Комунарському, Ленінському, Орджонікідзевському, Хортицькому, Шевченківському району присвоювати та змінювати поштові адреси об'єктам нерухомого майна та об'єктам незавершеного будівництва за місцем їх розташування.
2. Для присвоєння чи зміни поштових адрес об'єктам нерухомого майна та об'єктам незавершеного будівництва, фізичні особи, фізичні особи-підприємці та юридичні особи письмово звертаються до відповідної районної адміністрації та подають такі документи:
копія паспорта - для фізичної особи;
копія витяга з єдиного державного реєстру - для фізичної особи-підприємця та юридичної особи;
лист-пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації» з рекомендованою поштовою адресою;
копія технічного паспорта об'єкта нерухомого майна за результатами інвентаризації, проведеної не пізніше дванадцяти місяців до дати звернення, (крім об'єктів нерухомості, які перебувають у державній, комунальній власності), для об'єктів незавершеного будівництва - не пізніше шести місяців до дати звернення;
копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт нерухомого майна, або об'єкт незавершеного будівництва, за винятком квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, які вже мають поштову адресу. Для житлових будинків (домоволодінь) садибного типу, дачних та садових будинків, в разі відсутності вищезазначеного документа - копія довідки з технічного паспорта об'єкта нерухомості з інформацією щодо підстав землекористування. Для об'єктів нерухомості, які перебувають у державній, комунальній власності, або мають ознаки безхазяйного майна - копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою подається за наявності.
копія правовстановлювального документа на об'єкт нерухомого майна, зареєстрованого в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, (за наявності). Для новозбудованих об'єктів нерухомості - копія документа, що свідчить про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта нерухомості. Для об'єктів незавершеного будівництва - копія дозволу на виконання будівельних робіт, або копія декларації про початок виконання будівельних робіт.
3. Подання документів здійснюється особисто заявником, або належним чином уповноваженою особою.
4. Присвоєння та зміна поштових адрес об'єктам нерухомого майна та об'єктам незавершеного будівництва здійснюється шляхом прийняття відповідних розпоряджень голови районної адміністрації.
5. Рішення Запорізької міської ради від 18.05.2012 №38 «Про присвоєння та зміни поштових адрес об'єктам нерухомого майна в місті Запоріжжя» та рішення від 05.10.2011 №102 «Про внесення змін до рішення від 18.05.2012 №38 «Про присвоєння та зміни поштових адрес об'єктам нерухомого майна та об'єктам незавершеного будівництва в м.Запоріжжі» вважати таким, що втратило, чинність.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гладченка С.М. та постійну комісію міської ради з питань життєзабезпечення міста (робота галузей міського господарства) (Рекалов Г.О.).
Міський голова
О.Ч.Сін