Фільтр сесій міської ради

28 сесія міської ради 26.04.2018: Рішення міської ради

Про внесення змін та доповнень до Положення про департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради, затвердженого рішенням Запорізької міської ради від 25.01.2017 №52 «Про внесення змін до Положень виконавчих органів Запорізької міської ради»

№ 53 від 26.04.2018 Дата оприлюднення 03.05.2018

         Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» з метою уточнення повноважень та функцій департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради, Запорізька міська рада

ВИРІШИЛА:

         1. Внести зміни та доповнення до Положення про департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради (далі – Положення), затвердженого рішенням Запорізької міської ради від 25.01.2017 №52 «Про внесення змін до Положень виконавчих органів Запорізької міської ради», а саме:

         1.1. В п.1.1 Положення замість слів «На департамент покладаються функції Центру надання адміністративних послуг (далі-Центр), який забезпечує надання адміністративних послуг і діє згідно з Положенням про Центр» слід читати: «На департамент покладаються функції робочого органу Запорізької міської ради з організації забезпечення надання адміністративних послуг та діяльності Центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) м. Запоріжжя, який діє на підставі Положення про ЦНАП. Адміністративні послуги надаються через відділи з надання адміністративних послуг департаменту, які розташовані у територіальних філіях ЦНАП м.Запоріжжя».

         1.2. Розділ 3 Положення доповнити п.п. 3.36, 3.37

         «3.36. забезпечує надання інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно адміністраторами філії Центру.

         3.37. забезпечує надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань адміністраторами філії Центру».

         1.3. В п. 2.2 Положення замість слів «Забезпечення реалізації державної регуляторної політики» слід читати «Забезпечення організації здійснення державної регуляторної політики.».

         1.4. П. 3.2 Положення викласти в новій редакції «забезпечує організацію здійснення державної регуляторної політики, організовує роботу по плануванню діяльності з підготовки проектів регуляторних актів міської ради та виконавчого комітету міської ради, складання планів-графіків (базових, повторних, періодичних) відстежень результативності діючих регуляторних актів та моніторинг оприлюднення звітів щодо базового, повторного та періодичного відстежень, ведення та оновлення реєстру діючих регуляторних актів.».

         2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Еделєва В.Г. та постійну комісію Запорізької міської ради з питань регуляторної політики, розвитку  підприємництва, торгівлі, послуг та захисту споживачів (Афанасьєв О.В.).

 

 

Міський голова                                                                     В.В.Буряк