Згідно зі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного Регламенту центру надання адміністративних послуг» (зі змінами), з метою організації роботи філій Центру надання адміністративних послуг у відповідності до вимог чинного законодавства, Запорізька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя та його філій, у новій редакції (додається).
2. Рішення Запорізької міської ради від 29.05.2013 № 21 «Про надання адміністративних послуг» (зі змінами), додаток 2 Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя та його філій, вважати таким, що втратив чинність.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Запорізької міської ради Омельяновича Р.А. та на постійну комісію Запорізької міської ради з питань регуляторної політики, розвитку підприємництва, торгівлі та послуг (Гладкого Д.В.).
Міський голова В.В.Буряк